2018年9月5日星期三

0694 北京首都機場 2018-06-30 中期業績


北京首都機場 (00694) 二零一八年中期業績公告
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2018/0830/LTN201808301242_C.pdf


集團2018上半年營業收入較去年同期增長15.3%,息稅折舊前利潤較去年增加10.0%,息稅折舊前利潤率53.8%同比減少-2.6%公司的稅後淨利潤同比增加17.6%每股基本盈利人民幣0.3430元同比增加17.5%。公司股東權益同比增加4.0%,分派中期股息每股人民幣0.1030元同比增加17.6%

如果去機場費,但沒有調整所產生的稅項,上半年淨利大約人民幣8.56億,每股盈利大約人民幣0.1977元同比增加27.8%。

公司基本因素


2018年上半年財務比率普偏持平,股東權益回報率、邊際利潤率、總資產回報率增加。現金流減少,流動比率減少,但淨負債/股東權益減少。

FORS 由2017年度11分下跌到2018年上半年的10分,因為息稅折舊前利潤率及流動比率輕微下跌。

股票估值


上一篇文章 0694 北京首都機場 2017-12-31 全年業績 因為取消機場費,所以沒有預計2018年每股盈利。以上半年業績,全年每股盈利可能達到$0.8091。

暫時今年股價高低$7.39-13.40,低位$7.39是在7月份,高位$13.40是在1月份,預期 P/E 9.1-16.6倍。以上半年每股賬面資產淨值大約$5.9070,預期 P/B 1.25-2.27倍。上篇文章當時6月股價大約$7.76,以 P/B計算在估值偏下位置,之後便輾轉下跌到暫時今年低位$7.39,然後一個多月上升到$9.58,上升了25.8%。期間集團派發末期股息$0.18412,現價連股息大約上升15.4%。

現價大約$8.77,預期 P/B 1.48倍,預期 P/E 10.8倍,如果今年高低位已見,現價在估值偏下位置 。

(權益披露: 筆者於執筆時並未持有上述股票,但不排除將來會否持有上述股票相關權益)

6 則留言:

  1. 無忌兄,
    上月中$8.32 入左 694北京首都機場,而家冇左30%。自己唔知道,原來遲D北京會有多一個機場。看來要等到兩個機場使用量都飽和才能番到家鄉。這故事教訓是買股時,一定要看年報。你有什麼看法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都想入,但忍住咗,只入咗 357。因為想等出了業績,看看取消機場費影響才決定。如果$8.32 買咗,而家呢個位好難攪。因為無論基本面或技術面,之後兩年應該只會繼續尋底,直到取消機場費及新機場的影響完全反映在業績裏,才會好轉。如果係我,我不會再加注,只會用已買入個注走位,可參考我之前講走位的兩編文章,通常急跌之後,會在低位整固,每次走到$0.5,盡量走得幾多得幾多,減少算失,希望幫到你。

      刪除
    2. 之前都有睇357,但因為佢總債項/股東權益高D,所以買左694。剛才再看你257的走位,要有勇有謀才能做到。我的最佳時機已錯過,現在要等一下。

      刪除
    3. 其實走位要用技術分折幫助,是要一些技巧。其中一個方法是通常每次創新低,第一次反彈,可先沽出,然後當下跌補回,賺中間差價。因為就算見底回升,通常股價會再試低位才升。這是一個機會走位把買入價降低,變相回升時可以容易甩身。做多幾次你會發覺其實唔係咁難。

      好像 257,我大約 $10元 買入,最低跌到$6.1,輸了4成,但之後在 $6.5-$7.0 之間走位幾次加上派息,成本降到大約 $8.5,現價只輸大約 10%。但如果唔做嘢,有排到未返家鄉,可以參考下。

      694 剛剛創新低,大把空間可以做。

      刪除
    4. 其實走位最難唔係睇位,係心魔,係要係輸緊好多錢的時候斬倉,斬了之後每日看著股價想佢跌返,而有時又唔跌的等待。但當克服得到,你會發覺其實好輕鬆。

      刪除
    5. 再次多謝無忌兄無私的教導,這次會學下走位,拉底平均價。

      刪除