2020年1月13日星期一

2019 年熱門文章的一些啟示


有很多 blogger 也回顧 2019 年 blog 內的熱門文章,雖然本 blog 閲讀人數不是太多,但在 2019 年也發現了一個有趣現像。

blog 內文章 2019 年大慨可以分做四種:
  1. 公司業績分析文章
  2. 短篇文章、投資理念之類
  3. 每月組合回顧
  4. 組合操作文章,還可以細分為股票或期權
大家估下那一些文章最多人看那一些最少?

答案由多至少次序係

  1. 每月組合回顧
  2. 短篇文章、投資理念之類
  3. 組合操作文章股票
  4. 組合操作文章期權
  5. 公司業績分析文章

這個結果是否應該是預料之內,但其實一開始寫文章係希望公司業績分析文章最多人看,因為筆者覺得研究業績係最有用,而且要花最多時間寫,反而每月組合回顧係最容易寫,因為只是一個紀錄,不用花時間思考、研究。

taichen4487兄 最近有篇 文章 寫係標題寫上股票號碼就會多人睇,但本 blog 的情況正好相反,標題用股票號碼反而少人睇,標題唔知寫咩反而多人睇。

不過最奇怪是組合操作文章也不太受歡迎,反而短篇文章更多人看,這就完全體現了香港的快餐文化,只要結果、號碼,不需要知道過程。

當然結果是有些失望,因為會影響寫業績文章的動力。

還有想讀者留意所寫業績文章、短篇評論個股等文章跟組合操作的差異。這就是理論與實際的分別,也是作為分析員跟操盤員的分別。所以好似黃x英講過,看好或看差其實不必太認真。

而且希望讀者明白寫 blog 其實只是一個實驗或是把模糊的慨念有系統地記錄,但當慨念變成實際可行方法,就沒有需要再寫下去。

2020 年希望有動力寫下去,但都係會偏重投資組合,因為筆者覺得如果實際回報不好,寫咩也只是廢話,只是浪費了大家時間。不過當組合 run 順咗,可能也是沒有什麼可寫😅。

12 則留言:

  1. 我發覺寫分析熱門股如領展就會多人睇(最好計埋個合理價),其他股就要寫操作先多人睇。其他文章就要睇下有幾具體、真實地描述自己。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我初時也試下寫啲熱門股,係多人睇啲。不過例如寫領展都是照實講佢租金升幅放緩,但留言有啲就好似踩親佢條尾,所以都唔想再寫。有貨就咩嘢都看好,怎可以架。又睇到啲人話佢買入澳洲資産又話利好,得四厘又幾好,係噉意 search 下就知道喺澳洲物業嚟計呢個回報唔算好,不過都費時寫了。

      反正我都唔鍾意熱門股,二八定律,唔明的都係唔明。

      刪除
  2. 有些文章點擊率高,就是因為含金量少,題材較為貼地容易回應,而回應了的人,也會回看無忌兄的回覆。我喜歡看業績研究,但由於沒有研究就沒有話權,通常看了一遍之後就沒再回看了。建議無忌兄切勿別學那些開班blogger一樣,以點擊率論英雄,好文章未必有幾多知音人,但總有伯樂會欣賞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 道真兄放心,好同意你的觀點,我又知自己的表達能力一般,其他人未必明我寫咩,所以不會理會點擊率,以上文章都係見其他人寫,我又寫下。

      正如以上所講寫文其實比自己睇多過比人睇,當有些分析或操作歸納了論點,跟著就瀨寫了。

      看看那些轉 youtube 嘅 blogger,就知邊個重視點擊率。

      刪除
  3. 寫個股業績真係最花時間, 但最少人睇. 呢類文其實唔係寫比其他人睇, 而係自己整理自己既分析思維.

    寫一大堆似是而非既理念, 什麼價值投資其實很簡單, 咩都唔洗學, 呢類雞精文章一定係最多人睇, 人人都想不勞而穫, 躺著搵錢.

    我睇其他blogger, 最中意睇佢地對成個組合既操作思維. 個股的話, 除非係自己都有研究開既股, 否則, 真的很難插咀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 看來大家面對的群組都是差不多😅

      刪除
    2. 我都喜歡睇其他blogger成個組合既操作思維,因為好多時會睇到自己既操作有咩想漏了,然後加以改善。

      刪除
    3. 我都鍾意,實戰比什麼文章更有用,就算操作未必適合自己。

      刪除
  4. 無忌兄,

    股票號碼其實都幾重要,還記得第一篇看你的文章就是1882 海天國際。當時我在Google找 "1882 海天國際 blogspot",第一篇就是你的文章。亦因此認識了你和追看你以前寫過的投資心法。

    http://tradenotaboo.blogspot.com/search/label/%E5%80%8B%E8%82%A1%E5%88%86%E6%9E%90-1882%20%E6%B5%B7%E5%A4%A9%E5%9C%8B%E9%9A%9B

    回覆刪除
    回覆
    1. 股票號碼當然重要,我都周圍抄冧巴😅,所以現在多數文章也會加返股票號碼。

      刪除
  5. 無忌哥,我係你忠實粉絲,每一篇都有追看。特別喜歡看業績分析,令我自己閱讀年報時可更輕鬆掌握重點。另外,我亦受你的期櫂操作/儲蓄資產的文章啟發,於去年中開始期櫂操作了,有點茅塞頓開的感覺,謝謝你!最後,祝你鼠年身體健康,事事順利,財源廣進!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你支持,希望文章可以幫到你。

      今年應該最重要是大家身體健康。

      刪除