2021年2月27日星期六

恆生指數 2021 年波幅預計分析

第一次寫恆指波幅 恆生指數高低重要嗎? 之後跌了千幾點才見底,上年寫 恆生指數 2020 年波幅預計分析 就跌了五千幾點先見底,呢個 topic 係唔係好唔老嚟?寫親都跌,又或者我係燈神?

一年過去,上一篇所寫基本上錯哂,雖然恆指全年波幅 8035 點跟恆指歷史數據差不多,但走勢當然錯到離哂譜。上落 8000 點係大波幅,不過去年不是單邊市,而是上落市,歷年之中是比較特別的一年。
 
 
今年一開波跟去年一樣又是升,低位 27079 點,暫時高位 31183 點,兩個月已經有 4000 幾點波幅,跟去年起步位差不多,咁會唔會跟去年一樣之後跌到仆街?

如果以美國佬放水,正常應該升穿之前高位 33484 點,而且人民幣也持續強勢,有利企業盈利,不過港股不嬲都唔正常,要升唔升,唔要升就升。

上次也講過一開波 1 月就是全年低位其實很少,近年只有 2017 試過,但 2017 年是慢牛,花了差不多 6 個月才升了 4000 點,但今次升得太急,不是好事。那麼會否像 2019 年是細波幅上落市?

但以成交看,近期成交大增,所以偏向今年也有 8000 點大波幅,如果低位已見,上望 35079 點,如果高位已見,下望 23183 點,兩個也是令人望而生畏的數字。
 
HSI 月線圖

以技術分析看,連續 2 個月上影線好長,之前 10 年也很少有這樣走勢,短期沽壓不輕,問題是今次又是直插冇水花,定回調之後像 2017 年有力再升。

不過去年指數升幅全靠科技股,又其是 0700 騰訊,其他傳統指數成份股還只是在低位徘徊,如果香港大部份人注射了疫苗,可以跟中國通關,這些股票股價回復正常,指數升破歷史高位不是沒有可能。

還有近年恆指很少連續兩年陰燭,去年收 27231 點,即是只要不跌穿這個位,升市是看高一線。不過不排除先跌到 23000-25000 點然後年尾先升返也是會做成陽燭。

還有今次升到三萬點都冇咩聽到人講 gogogo,又股神、又預測五六萬點呢啲新聞,咁今次會唔會好啲呢?

不過暫時有一點不變,25000 點還是恆指的中軸,即 25000 點以下可以考慮買入,25000 點以上接近 30000 點應該是賣出時機。不過看圖如果今次可以上破歷史高位,有趨勢之後幾年中軸會上移至 28000 點。

所以今次除非回調低過或接近 25000 點,應該全年也是繼續輕倉加短抄應戰,睇下年尾最後走勢又會唔會大跌眼鏡。

4 則留言: