2021年2月23日星期二

2007 碧桂園期權

通常呢啲市況,恒生指數去到呢啲位,資金都會由當抄的大股,轉去啲中小型股,或是未大升的舊經濟股,最後藍燈籠都升埋,個市就可能玩完。

去年做的期權 Short Put 一改之前的做法,變成在百多隻期權股中追逐,不會揸得太長,正如之前講因為看不通未來,所以見股價低就做啲,反彈升上就平倉,這樣做回報當然不太好,但勝在贏面高,而且不會 over trade,怕 VHSI 一升,又奶嘢。唯有鋪鋪食雞糊,密食當三翻。

今個星期 check 一 check 啲期權股,基本上全部由之前低位升哂,唯獨 2007 碧桂園重係到打緊底,其他有期權的內房股都升埋,咁就博下佢。
 
2007 碧桂園

現價大約 $9.40 做下年 12 月 8.50 遠權,有 0.85 期權金,接貨價 7.65,跟現貨差距 18.6%,藉博率高。如果股價升上 around 10蚊,有短期見頂跡象,就平倉走人。

如果唔好彩跌到下個支持大約 $8.50 才再加注或將期權向下搬,到時再算。

4 則留言:

  1. 碧桂園目前小量持有中,不考慮直接持貨嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為持有了大注 688 中國海外,所以唔想加多隻內房。

      不過都 set 咗小注短抄,但 set 咗係 9蚊邊,通常我都先入期權,再跌才入正股。

      刪除
  2. 年内预计派息0.73港元,需要考虑这个吗

    回覆刪除
    回覆
    1. 要,所以在5月前要平倉,如果睇返最近幾年,派息前股價都高過年頭,始終市場有一班基金經理派息前入市,食完息就走人,不過當然沒有什麼是絕對。

      刪除