2022年4月15日星期五

2022 年 4 月份美股期權交易回顧

美股昨天又結算,之前有啲奶嘢嘅倉位,經過搬倉,已經順利救返兼且有盈利,未得個啲唯有繼續搬倉到 5 月份,再等運到。今個月已實現利潤暫時執了 0.6%,希望港股月尾結算生生性性,可以回復每月賺 2% 的目標。

暫時美股期權倉位如下:

ARKF
ARKX
BOTZ
DVAX
FXI
GSG
IAU
ICLN
KWEB
MCHI
SLV

5 月份加了些金 IAU、銀 SLV、商品 GSG ETF 試下水溫,因為俄烏事件引申出美國佬已經做事全冇底線,需要反思一下未來投資的方向。

3 月份恆生指數居然可以跌穿二萬點,而且去到萬八點,穿哂所有長期指標,相信好多人都估唔到,但背後的原因可能更值得深究。

近兩年美國不斷打壓中概股,對香港中資股制裁,限制美國人投資中國企業,其實可能是為未來制裁香港及中國作準備。

從今次制裁俄羅斯的方法,阿爺或許對 A 股市場會有所準備,作出應對,但香港呢?當好多人天真地以為唔會嘅,美國佬唔會咁做。但其實要反問一句,美國佬真係同香港有親咩,點解唔可以制裁香港?如果美國人的利益在香港不斷減退,要打擊中國,制裁香港其實是一個很好的手段。2019 年社會事件,如果唔係阿爺有應對,香港可能已經冧咗。睇到烏克蘭暫時的景況,如果對西方還有美麗的幻想,可能都係智商問題。

以今次恆生指數跌到萬八點,其實係唔係一個警號?可能有人會覺得我危言聳聽,但人到中年,要保住現有財富,真是要諗多一步。就算最後沒有發生,也不會有什麼損失。而且香港人大部份財富已經係層樓到,但要住嘅其實都走唔甩。所以如果投資股票上都奶嘢,就變成雙重打擊。

暫時我還未想到怎樣應對,或者投資那些市場、板塊、公司可以分散這方面的風險。時間上我會覺得俄烏事件未解決,就應該未燒到過嚟,但如果未來一年有一個反彈,應該會全清倉港股,希望到時會諗到點走下去。暫時只諗到金、銀、商品之類,由 2018 年美國開始跟中國貿易戰,已經將全球供應鏈破壞,要恢復,基本上冇幾年時候都唔會變返正常。同埋如果美國佬唔收手,又點會變得返正常。

當然很多人聽到港股有問題,自然就會講美股。我自己很少投資美股,以前試過,後來唔想夜瞓,所以就放棄了。現在睇美股期權,也只是睇開市後一個鐘。

另一個原因係老人家的固執,當投資係一間公司的時候,作為投資者其實係對該公司作出支持。如果一間公司冇投資者,發展一定不會太好或順利。反過來,投資者多,股價升,公司有錢去投資、請人就可以霸佔市場,扼殺其他公司嘅生存空間。睇下 Elon Musk 一唔 likey 就買起人間公司,幾型🙄!因此好似軍工、煙草等公司我就一定不會投資。

所以我也不想投資美股,由其是 GAFAM 或 FAAMG,作為中國人其實係冇得選擇,現在西方針對中國係鐵一搬的事實,你去支持人哋,就等於攞石頭揼自己隻腳,最終受傷是自己。如果國家四分五裂,個人財富還保障得到嗎?

可能有人覺得咁樣投資好戇居,總之賺到就得。賺錢可以有好多方法,如果冇底線咁只係比金錢蒙蔽了雙眼。

又舉個例子我自己不喜歡去日本,原因唔係我唔鍾意日本,而係你去日本,幫助了日本經濟,但結果日本政府唔係將賺到嘅錢用返係人民到,而係加軍費(台灣都係)。而且大概率好似烏克蘭週邊國家,如果台海有戰爭,日本好可能支持台灣或做美國幫兇,打返中國。到時打理香港,咁我去日本旅行未貼錢比佢哋打返自己,咁係唔係好戇居嘅自殺行為(咁講一定得罪好多人🙄)。

都係講遠咗,通常都只講投資不講政治,寫出來都只是想整理一下思緒,希望想到未來投資方向。唔啱聽嘅,睇完就算,不喜勿插。

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!  

8 則留言:

  1. 有時我都唔係好同意馬生嘅作風, 有啲”財大氣粗” feel. 吹doge coin, 買TWTR. 可能資本市場就係咁.
    至於投資美股, 我都有用iphone/ipad, 睇Marvel/Netflix/Disney+, 用google, 其實都係俾錢美帝. 所以喺美股搵番錢, why not 🤣🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係好難,始終美國產品、服務深入全世界。但以前天真以為這些私人公司跟政治唔會掛鉤,今次制裁俄羅斯就將現實嘅殘酷呈現出來。不去討論烏、俄的對錯,就算普京係唔啱,咁關俄羅斯人民咩事,又其是已經走路的富豪。

      刪除
  2. 支持分享。

    我都覺得Elon Musk係典型美國生意人,非常自我,做野鬼鬼地,見佢控制輿論,利用加密幣同玩T股價既技倆就怕怕,呢d人總有一日會跣你獲金。

    自己黎講,美股真係唔敢買,雖然自己唔係有錢,但見美國唔知咩理由就可以凍結左人地資產,只係怕被殃及池魚,好似之前以為唔關事既盈富基金,美國手長,差d攪到我呢d小市民既投資,之後如果愈來愈激,真係有咩做唔出。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你提起盈富基金,我差啲都唔記得。其實我就係擔心這種情況。而家轉咗去恆生,基本上冇將風險減低。但香港班所謂金融精英又唔約 gut 屎轉去中資公司,諗諗下用 IB 都好危險,唔通真係避冇可避😖?

      刪除
  3. "我自己很少投資美股,以前試過,後來唔想夜瞓,所以就放棄了。現在睇美股期權,也只是睇開市後一個鐘"
    年纪大,感受一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄肯定冇我咁大,不過早瞓對養生真係好重要,但有咗手機真係好難早瞓😝

      刪除
  4. 感謝無忌兄分享,唔玩美股,清倉港股,無忌兄係咪會全部轉戰A股?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知,只係見到今次事件,覺得要搵下其他投資渠道。總之地球而家好危險,可能都係返火星好啲😅

      刪除