2020年1月2日星期四

月供股票記錄 2019-12 (第12期)


剛剛旅行回來又再冇事忙,但也要做一個年結。唔知點解以前多數去咗旅行的時候,倉位通常都唔方會有好表現,但今次返嚟居然 12 月大市嘅升幅比預期中大,令到組合全年盈利再創新高。

如果以全年總投入資金 $360000 計算,回報達 33.7%。但因為資金是每月投入,如果以平均計算,即年尾總投入資金減去年頭資金 (今年是0) 再平均做基數計算,今年回報達到超預期的 67.4%

就算以 33.5% 計算,也算是滿意的一年,以 黃x英 説法,今年沒有 30% 以上回報也見不得人,雖然我也懷疑他今年的回報有多少,但從今年 強積金回報 平均有 12%,應該也是豐收的一年。不過看看有些散戶、blogger、身邊的人,今年的回報好像不太好,為何會有這種兩極現像?

分析以上現像應該是今年市況上落大,但大市值股份跌幅有限 (相對股災年),反而細價或中價股跌幅驚人,而且最終今年是升市,所以回報便取決於選擇股票的種類。基金或強積金轉身比較慢,今年市況反而有利操作,不會低沽高追,而且基金多數投資大市值股份,所以影響比較少。反觀散戶通常炒賣中、細價股,而且今年給市場、中美貿易談判、香港政治事件等新聞牽著腦袋走,很多時操作上低沽高追,或是期待大市勁跌,因此手持現金但不敢入市,所以整體回報有限。

不過如果以組合開始時的想法 月供股票記錄 2019-01 (第1期) ,其實操作上已經完全偏離初心,即是最初想抄其他 blogger 功課,買入收息股份等運到,期待資産增值,結果是操作重心由收股息變成收期權金。

還有半年結後想博回報加大了槓桿,加多了期權倉位,今次幸運地沒有爆倉。但其實有兩個月只要大市再下跌,組合便要大幅減倉,就算之後市況回升,也會大大影響了回報。

還有組合正股回報有限,大部份盈利也是從期權得來,雖然期權也是操作一部份,但由輔助變成主力,跟最開始的想法不同,不過想法不同又不代表操作上失誤,之後會再詳細分析。

股票買賣



  • 因為要保持組合持股大約 15 隻,所以沽出了 2314 理文造紙及 3393 威勝集團,現在持有期權股票 7 隻,其餘冇期權股票 8 隻。
  • 2314 理文造紙由 盈利警告 大蝕到貢獻組合 2.3%盈利,全靠走位,2020年倉内虧損的股票,可能要更積極操作。
  • 1368 特步國際入多了 2 注。
  • 2388 中銀香港 12 月 SP $28.0 結算被行使,接了 1 注,成本價 $27.05。

    期權買賣


    • 之前有一些接了貨的倉位,已經轉了倉 0386 中國石油化工 ,0941 中國移動,0002 中電控股。
    • 12 月到期,行使價在結算價之上,但還有盈利,所以先平倉 0386 SP(4.70/1219)。
    • 12 月到期,行使價大幅在結算價之上 deep in the money,只有搬倉 1800 SP(7.00/1219)。
    • 12 月到期,行使價在結算價之下,期權金袋袋平安,共收 $14816.00,佔全年盈利 4.1%,這就是之前所說的出 bonus。
    • 因為 12 月到期倉位已經完結,所以大量加入 2020 年 12 月到期的倉位,為 2020 年作準備。
    • 期權倉 2020 年主要 trade 季結,期望每季也有得出 bonus,但 6 月倉位相對其他季度少,會找機會增加。

    現有倉位如下:



    (權益披露: 筆者於執筆時持有上述股票相關權益,但不排除隨時減持)

    15 則留言:

    1. 我不喜歡黃國英,但身邊很多人都跟佢讀佢,所以我都盡量不公開踩佢。也許眾人皆醒,我獨醉。

      回覆刪除
      回覆
      1. 問題係佢吋得起,因為佢有實際戰績 backup,如果要花時間找資訊,會相信有實際戰績的人所講的分析,多過只講心法,不斷吹水的人,之後文章會講多2句。

        刪除
      2. Thanks for sharing 無兄. 有睇開黃國英. 個人覺得已經比好多人好. 不過佢個香港倉依家應該佔佢基金好少.

        刪除
      3. 雖然佢個基金已經係香港基金回報最好個幾個,但千其唔好抄佢功課,我以前試過扑曬街。

        佢做好多短抄對沖,佢教人用足球隊,好多 blogger 都跟佢,但結果呢?佢個基金跟本唔係咁配置。

        情況好似我個倉,我今年揀啲股麻麻哋,但回報叫可以,原因之後文章再分析。佢都一樣,個倉唔止係買入長倉咁簡單,其他先至係救命技巧,但佢唔會話你知。

        刪除
      4. 據我觀察,黃國英有好多短炒,而所謂theme轉得好快。仲有就係佢話佢持有某股票這個不代表甚麼,top holdings同倉底貨可以好大差別。
        但我認為佢寫的關於市場的文遠比 譚_強好,譚d股票超大包圍而d文當娛樂睇下算

        刪除
      5. 佢呢幾年好了一些,但基本上每次聽 talk 都係跟上一次唔同,不過基本上我都唔會買佢推介的股。

        譚x強無跟開唔知個 track record 好唔好?

        刪除
      6. 據我所知,譚近年的track record同買美國大股差不多

        刪除
      7. 咁即喺近幾年專注港股而有好回報的基金冇幾多個。

        刪除
    2. 無忌兄,
      神奇!頂級!超卓!雖然一直有跟蹤你這個倉,但不知到原來你賺了那麼多錢!來年真的要金精火眼地加倍留意。謝謝你分享。

      回覆刪除
      回覆
      1. 通常第一年都係蜜月期,因為資金少容易 handle,第二年才是真正挑戰,有 10% 已經還得神落。一個組合 3-5 年為一個循環,過得到先至講啦。

        刪除
    3. 無忌兄成日去旅行, 令人羨慕

      回覆刪除
      回覆
      1. 其實我年紀不少,無所事事了一段日子,咁有時間未去下旅行,都係年尾去多一些。

        刪除