2019年11月7日星期四

內地5G商用啟動 月費套餐最平128人幣


內地5G商用啟動 月費套餐最平128人幣


『北京今天舉行2019中國國際信息通信展覽會,工信部副部長陳肇雄在開幕論壇上宣佈,5G商用正式啟動。

陳肇雄表示,網絡設施不斷完善,網絡下載速率提升到全球先進水平,今年年底將開通13萬個5G基站,北京上海等地連片覆蓋。

內地三大電訊商,中國移動(00941)、中國聯通(00762)和中國電信(00728)亦分別正式推出5G商用套餐。

其中,中移動的個人版5G套餐共有5檔可選,最平的128元(人民幣‧下同)套內流量30GB,包含200分鐘通話;最貴的598元套內流量300GB,包含3000分鐘通話。家庭版每月亦分5檔,收費由169元至869元、流量從30GB至300GB不等。根據套餐資費,寬頻速度從100M至1000M不等。

至於聯通和中電信針對個人的5G套餐都有7檔,定價基本一樣,最平為129元,最貴為599元。』

今天文章純粹是一個紀錄,上星期這一篇新聞明顯地係對國內三大電信公司一個好消息。其實原因好簡單衹要現有 4G 用戶慢慢轉到 5G 套餐,而 5G 平均價都是比現在 4G 套餐貴,噉 ARPU 未來幾年應該會上升,而收入跟盈利應該會相對上升。其實 0941 中移動最近兩季 ARPU 及 Ebitda 都有增長,只是整體盈利還是倒退。不過不知道為什麼市場對這個消息好似完全沒有反應,三大電訊商股價還是在低位徘徊。

懶得再分析,借保羅兄最新兩篇文章 電訊股比較,5G時代,現在是否買入電訊股的最佳時機? 及 價值投資新手犯的4大錯誤,今次究竟是價值機會還是價值陷阱,事後就知道。

利申:0941 重倉中,0728 持有股票相關權益。

24 則留言:

  1. 無忌兄,0941 中國移動,目前低位我又買入等候時機。

    其實當作一隻現金牛的公用股都唔怕。 😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了 5G,我都諗唔到有邊個行業,未來五年係一定有增長,希望我冇諗錯。

      刪除
  2. 無忌兄,
    多謝你連結我的文章。祝我們好運。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你准許我連結你的文章,唔好意思之前冇問過你先。都係因為你文章寫得太好,我都唔使再寫喇😅

      刪除
  3. 5G 我自己其實未太懂如何玩,感覺上投資一些基建措施都資本開支都很大,令有關公司負債偏高,回本期比較長, 我暫時的看法只是中性。

    我覺得未來5年,太陽能有關行業持續發展是必然的事,但當中很多細分行業,好難選,唯一係太陽能玻璃龍頭算係比較穩陣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而不太擔心資本開支,大層面上睇之前 4G 技術專利當時被外國公司壟斷,成本不輕。而家中國擁有 5G 一半以上嘅技術,所以專利成本相對較輕。

      第二之前建設網絡係由冇到有,而家係 4G 嘅基礎之上做 5G,成本應該相對較輕。而且分拆鐵塔,應該可減輕部分開支。

      還有之前設備中標價相對較低,表示電訊公司有議價能力,反而不利 5G 設備股。

      睇返上幾季業績,資本開支冇大幅擴大,5G 都開始推出,証明成本是可控。

      太陽能股之前有望過,香港好似只有信義系賺到錢,其餘永遠藉口產能過剩。美國太陽能相關股票只買過 ETF,賺少少走了。而家太陽能股只剩下 0868,但也不完全是太陽能股票,不過買咗有賺,但又賺得唔多,所以都冇理。如果有什麼好介紹,請告知。

      刪除
  4. 回覆
    1. 65元中移動,60元匯豐,我會擇 0941。

      刪除
  5. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  6. 需要降費提速,買呢D股不如買現金流超強的物管股!

    回覆刪除
    回覆
    1. Well,電訊股現金流都好強勁喎!

      刪除
  7. 雖然5G出現,,但系個人覺得只系將部份用緊4G既人升級上去用5G,,盈利固然有輕微增長,但系中國政策而家更傾向能夠比更加多既人使用網絡 所以出左提速降費, 長遠覺得佢都系平平穩穩買黎收息就一流,始終佢能夠每月收錢 現金流強勁既股票.

    回覆刪除
    回覆
    1. Well, 可平平穩穩買黎收息,唔係就係一個好投資嗎?

      刪除
    2. 當然系一個好投資,,但系如果能夠搵既當然希望搵到D股息有增長既股票

      刪除
    3. 其實係唔係可以有股息加增長好難知道,穩定派息主要靠公司營運,而要增長就要靠行業起飛。穩定派息可以從公司歷史找到,但行業景氣就要靠眼光同對市場的觸覺。正如有人覺得 0900 派息好穩定,但我對 Aeon 信用卡未來 5 年增長抱懷疑態度。又或是十年前,因為各國量寬,令到資產價格上昇,所以這幾年 Reits 及地產股都係好嘅投資,但 10 年前剛剛量寬時有人估到嗎?所以我覺得未來 5 年,5G 可為電訊股帶來盈利增長,也衹是估估下。

      刪除
    4. 5G的確可以為電信股帶來增長..但最可怕是政府只要覺得他收費過高就會出手調整價格,不過而家既中國移動有成5%股息的確很吸引,,其實無忌兄會唔會留意埋另一隻5G股 鐵塔呢?

      刪除
    5. 當市場去吹一隻股份嘅前景,我通常都會避開,因為以前受過無數次教訓,所以我好少買入熱門股。

      正如以上 Jacky兄提議買入物管股,實情係我去年跌市已經買入了很多,現在反而是不斷賣出,不過我好多都賣早咗,但重點係不會高追。

      刪除
    6. 明白,,通常熱門股同比人吹得多有前景既股票系個期通常都處於不合理既價格

      現在的物管股真的很貴

      刪除
    7. 認同現時物管的確不算便宜,但它的「貴」是有道理的。佈局上,市場方興未艾,背靠中國大市場及城鎮化發展,眾多內房售樓數字強猂,為物管行業提供相當寬闊的發展空間,處於相當優秀的發展賽道。

      觀乎年報,業務收入簡單清晰,強現金流,現金充足,負債極低,輕資產運作;成長上,行業初起,集中度低,有母公司穩定貢獻及併購的協同效應,可預測至少兩三年約30%-40%的確定增長,可說進可攻退可守,可推斷這類行業的估值不會低。更重要的是,這一切都是可見的。以此論之,對應二十至四十多的預測市盈率,自然值得相應價值。

      當然,每個人都有自己的尺,物管是否真的貴,見仁見智,每個行業亦有興衰,只是分享一下自己的想法。最終持有令自己安心睡覺的企業才是王道。

      刪除
    8. Well, 白狼兄你説得冇錯,完全同意你對物管股的見解。不過請參考我之前幾篇文章關於股價大升之後
      https://tradenotaboo.blogspot.com/2019/07/blog-post_22.html

      問題係物管股可能每年有30%-40%的確定增長,但普篇相關股票今年升了 2-3 倍不等,基本上已經 price in 哂之後 2-3 年盈利。當然當市場熱炒一個板塊,可以再升多一兩倍也未見頂,但問題係我唔知道佢會唔會再升。我自己經驗高追就算今次贏得到,下次同樣策略都係會輸返比佢,咁不如避開好過。反正之前買嗰啲已經有一倍、兩倍盈利,而且我不斷賣出,剩下的股票已經是零成本,就由得佢放飛機,所以我不會再買入這些股票。

      如果有參考我之前關於恆生指數 vs 個股走勢的文章 https://tradenotaboo.blogspot.com/2019/08/vs.html,下一個 round 現時熱炒的股份,恐怕之後會跑輸大市。

      其實基本上沒有錯與對,衹是各人嘅操作會有不同。

      刪除
    9. 同意,其實我只是對物管是否太貴提出個人看法,並非反對無忌兄的看法與操作。老實說,任何股票即使多好,都有其合理價。我亦是在估值較合理的水平買入,作中長線部署,也不鼓勵在不了解行業的情況下高追。

      在現水平追,要深思一下對標的回報期與回報率的問題。我是股票新手,要常來虛心學習呢!

      刪除
    10. 大家交流下,沒有錯對,最緊要知道自己買緊咩。

      刪除
  8. 回覆
    1. 呢個係 0941 股價低迷嘅其中一個原因,如果管理層可以每年漸進式增加股息,應該會對股價有正面作用。

      刪除