2020年1月14日星期二

更換核數師 - 0819 天能動力


真係後知後覺,之前已經知道德勤辭任咗好多上市公司嘅核數師,今日睇報紙 德勤又辭核數師 一個月內達22宗 先知道原來組合裏面 0819 天能動力有份。


查返港交所網頁,原來 24/12/2019 已經出了公告 更換核數師,啱啱去咗旅行,所以睇漏咗。

公司核數師由德勤 • 關黃陳方會計師行轉到中匯安達會計師事務所有限公司,以 0819 天能動力大約 68 億市值轉去間二、三線會計行,筆者接受唔到囉!

雖然之前 Big4 核數一樣舐嘢,二、三線會計師行核數又唔見得多問題,但今次德勤連續辭任多間上市公司核數師,源於政府要改革香港核數師監管制度追上國際 核數師監管制度落後 改革追上國際 ,令到核數師責任提升。

因此這段時間辭任的公司,都唔方好嘢,一直都避免投資係唔係 Big4 核數嘅公司,所以只有先沽出 0819 天能動力。

不過明報報道  德勤3月內辭任44上市公司 七成中小行接手 業界:不代表有風險 ,其實咁嘅標題係咪好有問題呢?

4 則留言:

  1. 看見壹傳媒個招牌,便明白無忌兄在擔心什麼。
    真地雷好,假地雷好,爆一個都嫌多了,感謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,咁多股票可以買,買少隻好閑,但中一隻就死得。

      刪除
  2. 噢, 我冇留意呢個新聞, 其實我好少睇隻股票係邊間行做核數的,,, 真係咁重要?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面講咗啦 "雖然之前 Big4 核數一樣舐嘢,二、三線會計師行核數又唔見得多問題",其實未必咁重要,不過一直 set 開呢條 rule 選股,反正個市升,未搵啲股走下,都係個人喜好。

      刪除