2017年8月11日星期五

6823 香港電訊—SS


組合裏面只買了這一隻收息股香港電訊—SS (06823),因為多數收息股股價都已經相對偏高, 所以不急於買入其他。

之前都會擔心香港電訊的業績不會太好,第一就係大股東之前減持,自然地想到係唔係業務開始倒退呢? 第二就係傳聞電訊數碼同香港寬頻搶咗好多 csl 嘅客戶。但係昨日出了中期業績,又冇發覺有呢一方面嘅倒退。雖然冇增長,但也不是太差。

http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2017/0809/LTN20170809270_C.pdf


公司基本因素




從以上列表,香港電訊的財務比率逐年改善,ROE 和純利率每年遞増,有 12% 以上。比起同樣剛公佈業績的 0215 和記電訊優勝。雖然負債高,但因為電訊商要投入和更新設備比其他行業快和多,所以要長期借款以維持資本開支。在現今低息環境問題不會太太。




從五年營運數據,盈利平均年增長 20%。查看中期業績盈利半年只有 3% 增長,雖然通常下半年盈利比上半年多,但也可能到了增長樽頸,這是否大股東減持的原因?

不過業績裏提到因為期內市埸上並未出現極受歡迎的手機型號,所以影響了手機銷售收入。而 iphone 8 將會下半年推出,所以有機會下半年銷售會比上半年好。


股票估值


香港電訊五年平均 P/E 高低 15.63-21.65倍,現價 $10.26 P/E 15.88倍,接近歷年 P/E 下限底部。

至於五年平均息率高低 4.73-6.50%,現價週息率 6.02%,預期週息率 6.22%,也是接近歷年息率上限。




今年低位在 $9.25大股東減持之後,股價在 $9.80-$10.50 之間橫行了差不多六個月,可能很快便會出方向。

今日組合在開市 AO 盤以 $10.28 再買入 3000股。不過被大市拖累,收市只是微如股價下跌會再增持。

還有今日組合以收市競價 $10.98 買入 2000股 0270 粵海投資文章之後才補上。

明天會買入 3000股 0981 中芯國際



( 權益披露 :  筆者現在持有或將來會持有以上股票 )

1 則留言:

  1. 今天以收市價 $9.50 再入 6823香港電訊 3000股。

    回覆刪除