2021年3月8日星期一

跌市的選擇 7226 XL二南方恒科

去年的市況令我不斷反省怎樣的投資才是最穩健,因為年紀不輕,保本最重要。投資方法五花八門,其實無論短抄、長揸、價值、技術、事件驅動、momentum 等,只要可以長期帶來回報就是好方法。而要執行上有效果,方法適合個人性格、生活方式亦都非常重要。例如我性格比較慢,好難做即日鮮,又或是我唔想夜瞓,要我抄美股就好困難。

要保本就只投資大藍籌,不過去年太多黑天鵝,只要美國一話制裁,就算估值幾低,都被殺到片甲不留。而且市場趨向增長型股票,舊經濟公司的估值只會在低位徘徊,好難有價值重估。就算年年增長,只要市場殺估值,長期可能也只是有波幅,冇升幅,而且等待機會成本太重了。

至於增長型股票,我自問都用過 PEG 或 DCF 之類去估值,但隻隻都唔同,睇返其他人點估值,多數都係自圓其說,冇咩可以跟據,佢話值幾多就幾多,咁可以點樣投資這些公司?

香港成立了科技指數 HSTECH,好似是一個幾好選擇,因為指數理論上長期是向上的,只要不高追,在低位買入,贏面比較大,就算短線捱價,起碼有得守。而買賣相關 ETF 斷估唔會咁容易執笠,理論上亦都唔會跌到零,達到我想保本的目的。現在市場有幾隻選擇,例如 3033 南方恒生科技、3088 華夏恒生科技、3032 恒生科技 ETF、3067 iShare 安碩恒生科技 ETF 等。資金多可選擇不同發行公司,再減低這方面的風險。

還有 ETF 令一個好處是不用費神去揀乜嘢公司,有時大跌市撈底,最怕就是捉到大市轉角位,但之後反彈,自己買的股票不升。

最近科技股跌到阿媽都唔認得,咁緊係要搵啲目標睇下,見隻 7226 XL二南方恒科 好似幾好,因為槓桿了二倍,買得大倍得大,當然輸也輸鑊金。
 
7226 XL二南方恒科

睇返之前股價,原來由低位 7.065 幾個月就升到 13.62,一年不到也有差不多 9 成升幅,如果斬頭折尾,一年有五成回報都幾好呀!所以今年的目標就放在這一隻 ETF,會將大部份資金都用來買入這一隻 ETF,希望單天保至尊。

不過上面蟹貨重重,現在應該也未到底,所以短期策略都係抄上抄落,分返十零廿注慢慢撈。

6 則留言:

  1. 可以考慮pair trade, 買value stock etf 及反向etf

    回覆刪除
    回覆
    1. 反向唔會考慮,買 ETF 都係想升,要沽不如沽期貨。港股有 value stock etf 嗎?

      刪除
  2. 呢隻都有睇過下,感謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日跌到倒瀉屎咁,唔知重有幾多個10%跌?

      刪除
  3. 科技个股好多都系买唔落手,依个反而买得安心,回调甘多先建个仓,再拉开差距慢慢买

    回覆刪除