2021年3月6日星期六

9698 萬國數據-SW

這星期 27/2/2021 至 5/3/2021 業績公佈的公司 博隻 1257 中國光大綠色環保 衰咗,輸咗 $0.10 走咗,真係出師未捷,身先死。這些博業績 trade,無論業績好定唔好,都係出業績當天或下一天走,不會長揸。

本來下星期 6/3/2021 至 12/3/2021 業績公佈的公司 冇 target,但見隻 9698 萬國數據-SW 跌返之前密集區,就入咗博下,反正上次業績也是虧損,可能會有驚喜,不過國內公司出業績前好多春江鴨可能都係唔慌好。

9698 萬國數據-SW

但呢隻股票嘅概念好,因為做數據中心,香港上市在國內相近業務的沒有太多選擇,通常啲基金都鍾意抄呢啲股;有概念、未來增長確定性高、少選擇、行業龍頭、最後最緊要係冇盈利。即係佢識你唔識,唔係點顯得基金經理高級。觀乎好多之前大升的股票好像美團、藥明生物、Telsa等都係咁吹個故仔出嚟。
  
不過市值 1300 億,唔計有冇錢賺,做 40 幾億生意,真係貴到唔識講。如果用 1686 新意網集團 比較,170 億市值做 17 億生意,叫做合理啲。不過又係高增長股問題,香港公司跟國內冇得比,所以啲人又一啲都唔覺得貴。但如果今次業績冇 50% 增長短期都唔使諗,出咗業績先睇下寫唔寫。
 

以上朱x分析好值得參考,不過通常用 EV/EBITDA 估值的公司,即是重資產,市場長線未必好 buy。之前美股上市已經升了好多,究竟今次是玩完定有力再升,都要看看業績。
  
GDS  萬國數據

就咁睇股是好股,但估值真係唔識計,衰起上嚟跌到去邊真係唔知,之後爆升時又揸唔揸得穩係另一考驗。如果長揸我諗跌返一半去返再之前的密集區才考慮,始終我畏高。

2 則留言:

  1. 萬國數據兩年前炒美股時已經見到,當時走勢已經很亮麗,確定性高的增長股。

    回覆刪除