2021年3月22日星期一

1099 國藥控股 2020-12-31 全年業績 + 期權操作

 
https://www2.hkej.com/instantnews/stock/article/2743726/【異動股】國藥漲近4++去年多賺一成半

今早一開市前 1099 國藥控股供佈了一個不錯的業績,盈利上升 14.95%,派息也增加。通常市場都對這些業績有正面反應,一開市高開應該是肯定的,但究竟是高開高走,還是高開低走?高唔高追好呢?

如果股票有期權,其實可以先做一個期權,如果正股真是下跌才入正股也不遲,但如果正股一飛沖天,咁起碼期權都執返少少。
 

做期權要選月份及行使價,首先看看派息日期,是 2021/06/15,即係只可以選 5 月份到期期權,因為如果選 6 月份,不幸股價下跌被行使,可能又輸價,又收唔到息。如果選 5 月被行使,最少可以接貨等收息。


選了 5 月份,通常博短期會升都是等價,或價內,當時股價大約 $18.8,行使價 $18.5 有 $0.85 期權金,即是如果被行使買入價是 $17.65。而行使價 $19.0 有大約 $1.11 期權金,如果被行使買入價是 $17.89。

1099 國藥控股 1年日線圖
 
睇返日線圖,之前密集區大約在 $17.5-17.6,我係穩陣派,就做 $18.5 執餐晏仔就滿足了,但其實應該做 $19.0 進取一點,因為這些機會通常赢面都幾高。
 

8 則留言:

  1. 我今日都做左相同既操作LOL, good

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時22/3做左4月$19.5,都估唔到升到宜家$23蚊

      刪除
    2. 係呀,冇諗到短期升咁勁,我就做5月,由得佢了。

      刪除
  2. 我就做左covered short call 長實@47,揀埋5月包除浄日子係入面.睇下對手到時會唔會係除浄前,行使收息.本來想做46不過見不到bid.請問無忌兄,有冇試個request for quote呀?我自己知道有呢樣野,但冇實際用過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係 IB 入面右 click Submit RFQ 就可以問價,試一試。

      刪除
  3. 多謝無忌兄。試左係work,不過有的strike個莊家都係不回覆,不過都够用了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不太活躍的期權會有這情況,如果好想做,只有自己試下價。

      刪除