2021年3月31日星期三

2238 廣汽集團 2020-12-31 全年業績 + 期權操作 + 汽車股走勢

2238 廣汽集團 3 月 25 日公告二零二零年年度業績
https://www1.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2021/0325/2021032501985_c.pdf
 
 
集團 2020 年全年收入較去年同期增長 12.8%,毛利同比增加 6.2%,毛利率 18.8% 同比減少1.1%。公司擁有人應佔溢利同比減少 3.85%,每股基本盈利港幣 0.6913 元同比減少 4.83%,末期股息每股人民幣 0.1500元,全年股息港幣 0.2145 元同比減少 4.0%。
 
其實業績不是太差,比起其他車廠在疫情的一年收入還可以增長算是不錯了。毛利也有增加,毛利率只是輕微減少。而盈利減少主要是其“他收益-淨額”比去年減少。
  

而睇返附註,其實是政府補助減少,跟實際經營沒有關係。
 
不過市場這兩年也不太睇好 2238 廣汽集團,原因是合營企業及聯營企業利潤的份額始終是集團主要盈利來源,而廣汽豐田、廣汽本田未來命運如何又不知道,自主名牌又未做得起,所以股價都係上上落落。
 
2238 廣汽集團 5年週線圖

睇返五年周線圖,股價這幾年也是在 6-10 蚊之間上落,最近又去返 6 蚊邊。

2238 廣汽集團 末期息 0.15 人民幣,派息日、除淨日未公佈但多數係 6 月,如果做 5 月份行使價 $6.50,有期權金大約 $0.40,接貨價 $6.10,都係呢幾年上落區間下限。如果唔理派息,做下年 3 月份行使價 $6.00,有期權金大約 $0.85,接貨價 $5.15,防守性高。

其實汽車股係週期股,雖然國內汽車市場競爭大,但毛利率也維持到雙位數,盈利有一定保證,而且 P/E 通常得幾倍。所以低潮買入,贏面頗高。
 
0489 東風集團股份 5年週線圖

好似 0489 東風集團股份 多年股價趨勢雖然向下,但波幅夠,低位買入,也有水位可走。而且一話回歸 A 股,股價就爆升。

2333 長城汽車 5年週線圖

又或是近年汽車股勁炒新能源汽車,只要開始做電動車有些好評,股價就飛天,例子 2333 長城汽車。

0175 吉利汽車 5年週線圖

至於以技術分析,只要車廠質素不是太差,通常打底後都會有一波拉升,回報相當不錯。

2238 廣汽集團 近期新聞多多,例如新石墨烯電池或彈匣電池,都表示集團積極佈局係新能源汽車,跑唔跑得出當然未知道,但股價突破可能只差一個機會。

3 則留言: