2019年7月30日星期二

無耐的盈利警告


昨晚 2314 理文造紙發出盈利警告 公告及通告 - [盈利警告],2019 年 6 月 30 日止 6 個月,公司權益持有人應佔盈利預期較去年同期下跌大約43%。

通常盈利警告跟業績不一樣,沒有特定日期,只是在公佈業績之前,所以很多時也很突然,沒有準備下需要處理。因此每日睇公告,最怕就係見到呢四個字。

當企業發出盈利警告,股價多數向下跌,因為通常公告沒有給予太多資料,投資者在不明郎因數下,多數先行沽出,等詳細業績公佈才決定是否會買回。

但有時也有例外,可能有春江鴨,發出盈利警告前,股價已經先行下跌,發出盈利警告反而可能是買入機會,不過始終也是少數。

有時又要參考下技術分折,如果盈警後幾天也跌不下,又或是有大成交主動買入,可能又要先買回再等業績。

所以持有的股票遇到盈警,只有反醒為何買入時對公司的硏究不夠深入。不過就算後悔也要面對持股,或積極些走多兩轉,幫補下,希望幸運之神眷戀,最後可反敗為勝。


2 則留言:

  1. 回覆
    1. 所以為什麼無耐,當初㨂佢定 2689 玖龍紙業,因為玖紙負債高啲,而且好似香港公司好啲,所以㨂了理文,如果㨂了玖紙就冇輸得咁慘。還有今年木槳價應該穩定,成本唔應該增加太多,唔知理文攪咩?

      刪除