2021年11月30日星期二

恆生指數 2021 年波幅預計更新

 
年初 2月27日寫的文章 恆生指數 2021 年波幅預計分析,跟上兩次寫恆指波幅 恆生指數高低重要嗎?恆生指數 2020 年波幅預計分析 一樣,一寫大市就由頭跌到尾,今次又係跌了五千幾點,但見底未就未知?還有以時間計調整了 9 個多月,基本上也滿足了大約 9-12 個月的調整期。

上一篇文章預計今年年波幅也是 8000 點,以年初高位 31183 點計算,跌 8000 點即是 23183 點。恆生指數今日最低位 23175 點,跟預計只差 8 點,但是否已經見了全年低位就不知道了。

不過有一點可以肯定現在買入股票,中長期回報、值博率一定比在 28000 點以上 GoGoGo 買入的高。但今日有多少人是 GoGoGo 地入貨?我今日就買到冇停手,你呢?
 
恆生指數 一年日線圖
 
如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!  

14 則留言:

  1. 支持。

    可惜本人彈藥有限,平時都係平均入市,儲備不足,攪到特價時都買唔多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今年都忍了好耐,但最終都實踐到年初定下的策略。雖然今日大市創新低,但其實好多股票都冇跌穿之前低位,由其是科技股,所以入早咗都未必唔啱。

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢幾日個 IV 先識升下,啲期權金先吸引啲。

      刪除
  3. 多謝分享。期望師兄多D文章。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛開始寫 blog 其實主要是迫自已思考多年的投資經驗,希望找到適合自己的必勝方法。我相信今年終於比我找到了,所以應該以後出文會越來越少😅。

      刪除
  4. 回覆
    1. 我就 2800, 7200, 7226, 還有期權,個股,總之到咗心目中個價就係咁入。希望可以多一下,再入多啲。

      刪除
  5. 繼續慢慢買2800!可惜不少個股都未跌穿之前低位,想溝貨又要再等等。 Liked

    回覆刪除
    回覆
    1. 個股方面,有些心儀的股份,可能也要追價才買到,或者啟示跌浪可能差不多了。

      刪除