2021年11月13日星期六

3001 PP中地美債

見到 B兄介紹 3001 PP中地美債 https://richman1958.blogspot.com/2021/11/blog-post_50.html,才知道原來有這一股 ETF。

本來有各種 ETF 可以投資是好事,由其是債券類對散戶來說比較難入場。不過這股 ETF 是在今年四月份才上市,那時內房債還未出事。原來大戶又係推出啲“合時”產品搵散戶老襯,好在唔係有好多人識,應該冇咩人奶嘢。

3001 PP中地美債 日線圖

上市第一日開 $388.70,今個星期最低跌到 $245.05,跌了 37%。中間雖然收了 2 次息共 $11.82 都幫補唔到幾多。

如果以後派息跟上次所派大約 $5.60 差不多,一年派 4 次息,現價 $287.30,息率大約 7.8 厘,其實也是不錯的收息選擇。因為理論上 ETF 係必定會派息,唔同股票要看大股東心情,又或者一話生意唔好就停派息,失哂預算。不過大前提當然係內房唔會爆煲,敢唔敢落注就決定於信唔信亞爺。呢隻 ETF 成交唔多,觀察了一個星期,買賣差價都好闊,不過見到富途、盈透牌都係一百一百咁買,散戶真係好多都好有米🤪。

多得 B兄,暫時低位撈咗少少,賺到幾餐晏仔。債券理論上票面值到期日都會變返一百,只要唔違約。所以低位買了理論上都會升翻,但要估邊隻內房唔違約可能有啲難度,所以大包圍的 ETF 可能係其中之一個選擇。

看看 3001 PP中地美債 十大持倉,會爆煲的應該唔會有幾多間掛🙄。

十大持倉(發行人集團)
截至 2021年11月11日
旭輝控股集團 4.38%
融創中國控股 4.24%
萬科集團 4.07%
廣州富力地產 4.07%
路勁基建 3.99%
碧桂園地產集團 3.97%
廣州越秀集團 3.94%
世茂集團 3.85%
仁恒置地集團 3.73%
時代中國控股 3.71%

所以今次想擺下收下息,睇下一兩年後係唔係真係升翻,到時再話比大家知結果如何?

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位! 

4 則留言:

  1. 講起內房, 我唔會買內房股, 而物管股受內房板塊的氣氛拖累得太多了. 回復往日的強勢可能也需要一點時間. 我個人認為一些有能力外拓, 不需要過於依賴母公司的物管公司, 依然很有中線投資價值.

    另外, 如果買內房博反彈的話, 我寧願買內房債了. 3001 也是ok可以考慮的. 內房直債更多抵買貨. 不過我不在香港, 搞不到這一些直債投資.



    回覆刪除
    回覆
    1. 直債最少要十萬廿萬美金一條,唔係我呢啲散戶玩得起,內房我一直只買中海外,今年基本上只有波幅冇咩跌幅,我嘅操作持續可以賺到錢。華潤置地也好,但一注太多,所以就冇考慮。

      物管股之前分享過唔會再買,因為唔識揀加上唔識估值,好怕啲炒貴哂嘅板塊,太多蟹貨,可能之後幾年也是跌勢,好難操作。

      刪除
  2. 我最近都小注左E隻ETF, 其實佢個Underlying 大約係 hold 每個發行人一張bond, 所以足夠分散非系統性風險
    而當世茂都跌到垃圾價 (60蚊左右), 係一個好好的入場時機
    暫時睇有兩個大風險
    1. 如果房企撤銷評級, 預計指數會remove走個發行人, 意味著ETF好大機會在低位賣掉該債券
    2. 與上一個風險類似, 不過更進一步, 就是當發行人違約, 準備債務重組, 不少房企會撤銷評級, 即使第日回收價值 >> 現價 (亦好大機會, 因為內地限價, 唔likely 堆資產、土儲會大幅減值)。投資者亦無仇可報

    暫時佢手上仲有各一張佳兆業、恆大同花樣年, 我寧願佢等債務重組plan / 債務展期, 都好過一撤消評級就賣出...

    回覆刪除
    回覆
    1. 世茂真係估唔到,股票都跌到一僕一碌。

      以上都寫了,買唔買其實係對阿爺有冇信心。如果唔係心盲,咁多年以來睇中國嘅市場經濟,跟美國華爾街金融嘅貪婪比較,就知道阿爺會點做,會以大局為重,亦都唔需要考慮什麼人的利益。

      剛剛想寫下內銀,咁多年以來,吹風內銀壞帳會爆煲的新聞時不時就講下,但結果呢?望下內銀多年股價,你會後悔點解幾年前冇買。

      經過 2019 年,又係如果唔係心盲,都應該睇得出鬼佬將中國小小瑕疵也會吹到大一大。就算今次真係執咗幾間內房又如何?以亞洲高息債來說,唔投資內房,還有什麼可以有如此高息?

      就算真係死咗,今次投資金額不到我本金 5%,又怕什麼呢?這一年的投資發現其實投資真是不難,只要低買高賣,關鍵只取決於心理質素,即是你受多少所謂市場新聞、其他有心人的評論所影響。

      刪除