2021年5月10日星期一

第三 round 小勝

估唔到兩個月可以做到三個 round,都是因為上落市的關係。今次又是 7226 XL二南方恒科 主打,其實這篇文章應該 4 月尾寫,因為在 4 月 27 日報導 3690 美團被監管機構調查,怕科指會受影響,所以開市就已經全部清倉。不過想平埋其他正股、期權才總結,所以拖到今日才回顧。
 
7226 XL二南方恒科 日線圖

今次賺到其實有些僥倖成分,在 A 區兩日買入,純粹因為連續跌了三四日所以博下反彈。而在 B 區全走只因為是 3690 美團的消息,現在看是不錯的操作,但本來今個浪底比上個浪底高,所以預期會破之前頂位才沽貨。

另一個原因今個浪調整不深,所以只買入了上次的一半注碼,而盈利也只有一半,所以想高些價才沽。不過最後不似預期,只有清倉再看,當小勝算了。

這幾日 7226 XL二南方恒科 不斷下跌,如果以以上 concept 應該要入下又博反彈,不過正如之前三篇文章
自己對後市比較看淡,所以今個月應該會休戰,直到過了五窮六絕,再看看怎樣。雖然預期就算市況下跌,也不會一下到尾,中間會有返彈,但怕自己走唔切,而且還有一些正股、期權要走,以確保到時分注撈底時,有足夠現金。 

VHSI 1年日線圖

不過暫時好奇怪 VHSI 還是在低位徘徊,今日跌市也沒有上升,又不太似今個月會跌好多🤔。

除了 7226 XL二南方恒科,上一個 round 有些淨下的正股、期權已經全部平倉,加埋都夠一個月使費,不再細表。至於今個 round 博業績 2601 中國太保,正股贏咗個午餐,期權重博緊,但一彈就會走。又再入了 2238 廣汽集團正股、期權,暫時盈利中,等機會平倉。

最不知道怎樣處理就是 9888 百度集團,之前彈到 $218 走了一轉,但大約 $200 再入返,現價計埋上次盈利輸少少。上次爆完倉,今次是木頭姐走貨,照計沽壓只是暫時,應該越跌越買,但又怕大市下跌會跌得更深。不過加注就一定,反彈再減拉低成本,還有 5 月18 日出業績,看了再算。

今次賺得少,估唔到個翅都差咗,呢間以前食過幾好,今次份量少了好多,冇下次。

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!


3 則留言:

  1. 支持無忌兄,不過用手機like唔到你的網誌,但其他網友的可以,你可能會少左來自手機的likes:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝支持,可能是手機的 browser 有 ads block,應該 disable 咗就會見到。

      刪除