2021年5月26日星期三

1093 石藥集團 - 中線操作完成

其實這一篇文章沒有什麼好寫,我只是想留下一個記錄。因為之前寫個股多數是把已經入市或想入市的理據記錄,但今次是記錄今日已經把 1093 石藥集團 全部倉位清掉。

1093 石藥集團 1年日線圖

之前在 2020 年 8 至 12 月期間,1093 石藥集團 跟隨大市股價不斷下跌,最低跌到 $7.08。雖然業績持續增長,但因為帶量採購市場不太看好,所以股價持續低迷。我由 $8.11 開始每隔 $0.1 就買入一注,有時兩注,直到最後 $7.11,買入了大約全部資金 1/4,平均價大約 $7.7。差不多 6 個月時間,昨日股價升到 $11.9,由低位上升了 68%。

期間還有賣買期權、短炒,今日把最後一注賣出,總回報大約有 30%。如果以 68% 升幅,其實表明中間操作只是麻麻,有很多次短、中期高位賣出,但因為信心問題,沒有在回調補回,所以盈利不是太突出。

不過這樣的操作又再令我思考究竟投資股票有沒有長揸的必要,通常長期每年有 15% 回報其實已經是神級操作,強如英 sir,都係咁上下。究竟一年到晚都有股票係手會容易達標,定係吉倉等機會,然後博一舖容易?

以今次計算雖然只有 30% 利潤,如果以 1/4 資金計算,6 個月帶給總資金 7.5% 回報。同期除了 1093 石藥集團,還用了 1/3 資金買入 0688 中國海外,暫時回報大約是 25%,即是帶給總資金 8% 回報。只是兩次操作,6 個月已經達到一年的目標 15%。如果今日清倉 0688 中國海外,今年已經可以休息,還未計這半年的短炒、期權收入。反而如果 0688 中國海外再下跌,可能今年回報就打了折扣,其實相對之前高位,已經打了折。

買入以上兩隻股票其實都是同一套路,企業基本質素好,但因為市場消息或某些非公司基本因素原因 (1093 石藥集團-帶量採購、0688 中國海外-美國制裁),令到股價持續下跌。係股市打滾得耐,都知道這些沽壓是短暫,中長期股價一定回升。而這些機會基本上每年也有發生,只要有耐性,機會來到馬上把握就可以了。

我會持續這種操作方式一段時間,看看是否真的比長揸股票好。近期合符這種套路的就有 9888 百度集團-SW,唔知還有冇機會買返呢?

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!

15 則留言:

  1. 如果是大浪更係長揸好

    回覆刪除
    回覆
    1. 問題係港股10年以來,只有2016-2017年一個大浪,幾時再有真係好難講。

      刪除
  2. 所以都係有得食要食,回報都好和味

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有糊就食係容易過揀中幾隻長期升的股票,不明白為何要有長揸這種執著?

      刪除
  3. 1093,688 都係搏估值修復,有幾多隻係700,669

    回覆刪除
    回覆
    1. 700,669 係事後先知,以百分比平庸的股票佔大多數,所以搏超賣返彈贏面更高。

      刪除
  4. 1093,688 都係搏估值修復,有幾多隻係700,669

    回覆刪除
  5. “買入以上兩隻股票其實都是同一套路,企業基本質素好,但因為市場消息或某些非公司基本因素原因 (1093 石藥集團-帶量採購、0688 中國海外-美國制裁),令到股價持續下跌。係股市打滾得耐,都知道這些沽壓是短暫,中長期股價一定回升。而這些機會基本上每年也有發生,只要有耐性,機會來到馬上把握就可以了。”

    很好的策略!去年年底,中海外的NAV discount 真的非常吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去年好多這些機會,今年好像比較少,要再等下。688 現價已經好吸引,不過真係要有耐性,如果又跌返落去,可能會加到一半倉,同佢死過😅,最多收住息,唔信佢一年唔上返廿蚊以上。

      刪除
    2. 我都等緊688跌呀,真係吸引,但又驚佢再跌,希望無忌兄之後多啲分享🙏

      刪除
    3. 如果我冇貨,現價我會入一注,反正六月有息收,如果再跌先再入。有時真係好難判斷是否會再跌,所以我才會分多幾注,慢慢買。

      688 只要未清倉,都會時不時提下佢。

      刪除
  6. 謝分享. 師兄操作經驗對我等股蟻有很大幫助. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係一些自己操作記錄,希望幫到作為參考。

      刪除