2017年7月17日星期一

0257 中國光大國際


第一隻分析嘅股票係一隻環保股中國光大國際 (00257),最近呢個板塊好似冇乜人注意。


from aastocks.com


十全十美選股法


上面表列嘅資料係由 aastocks 抽出。我自己叫呢個表做 “十全十美選股法” ,因為裹面包含咗十個標準每次硏究一隻股票,我都會先用呢十個標準去評定該股票係唔係一間好公司,值唔值得再硏究。

每一個財務比率嘅定義同用法,其實 google 一下就會搵得到。而我用呢幾個財務比率嘅原因都只係因為 aastocks 和 etnet 裏面已經計好咗,我自己唔駛再花時間去計。 之後我會再有文章解釋點理解這一大堆數字。

其實上面個表咁多紅色,可能都會覺得光大國際都係麻麻地。係㗎,佢個財務比率好似唔係咁吸引。ROE 平均 11-12, 負債不斷上升,現金流又差。




從上面週線圖,已經看見從 2015 中之後不斷下跌,應該是市場擔心它的負債、現金流和應收賬款問題。

很多國企負債都很高,因為政治任務,要配合國家政策,有些項目要做,就要即刻上馬。但比起其他負債重的國企,佢嘅純利率比較高 (5年平均 25.8)。即係只要負債不再大幅上升,好快企業盈利就可以減低債項。


股票估值



from aastocks.com


再看上面最近五年每年的基本營運數據,其實佢每年的收入、盈利、派息都持續增加,是一隻增長型股票。 而 2016 年 EPS 差不多係 2013年一倍,但現價和2013年尾差不多。

再計算一下估值,通常有穩定盈利的公司,用 P/E 估值係最容易。

由 2012年至2016年,五年內的 P/E 高低是 9.27-35.01倍, 中值 22.14倍。2016 EPS 是 0.6212,所以現價 $9.99,PE 16.08倍,在中值下限。

上星期光大國際出了一個盈喜,綜合收益上升 60%,中期盈利上升 40%

如果下半年增長不變,全年預估盈利 0.6212*1.40=0.86968,現價預測 P/E 11.49倍。以一隻盈利年複式增長 24% 的股票,究竟是市場的錯價,還是有其他隠憂,令到股價停滯不前,只有之後才知道。

組合會在 $10.00上下,再增持多 8000股。

光大國際中期業績會在八月十五日公布,到時再看看負債和現金流有沒有改善。


( 權益披露 :  筆者現在持有或將來會持有以上股票 )

3 則留言: