2021年9月3日星期五

7226 XL二南方恒科 半年操作總結

近排冇咩寫 blog,因為每日做運動、拉筋花了頗多時間。當然正股、期權操作日日有,但都係之前講個啲,所以冇咩好寫。

由之前三月份文章 跌市的選擇 7226 XL二南方恒科 開始 trade 7226 已經差不多半年,得唔得都應該做個總結。

7226 XL二南方恒科 日線圖

看看股價圖,估唔到三月份跌到 7 蚊,調整了 48% 以為都幾平,半年下來,居然再跌多一半到三個幾,由高位跌了 75%。正常買入一隻股票,股價跌了 50%,通常都兇多吉少,但今次結果呢?

7226 XL二南方恒科 買賣打點

Details 就唔講但看看以上富途的買賣打點,都知 trade 咗無數咁多次。以銀碼計我擺咗 40 萬係個倉到,不過每一 round 大約只買了 20 萬,最多一次也不超過 30 萬,半年下來大約做了 5-6 個 round,居然有 20% 大約八萬蚊盈利,結果真是有些驚訝,因為操作上其實好求其,實驗中冇咩將法。

策略其實在之前文章講咗 第一 round 險勝第二 round 全勝第三 round 小勝只是跌市買入、升市賣出,就係咁簡單。因為五、六月怕五窮六絕停咗買賣,如果以同樣方法操作,可能會達到半年有 25% 回報以上。

以今年來說暫時市況由頭跌到尾,也可以做到正回報,相信升市會更容易做到,那麼我係唔係終於發現了 Holy Grail🤔?即係傳說中投資界的操盤必勝法

除了 7226,其他正股、期權,還有一隻千年美股蟹貨返生咗,今年到現在為止投資回報超過了 35%。是否進一步引證了我的想法:「長揸冇運行,短炒有淡食!」的投資策略才是長期可以達到回報的正確方法。這一年的改變對比之前可以說是「自信心返咗埋嚟,個人明顯高咗,大只咗!」😅

暫時總結係:
  1. 集中持股,只 trade 熟悉的股票(有期權的),唔殘唔買;
  2. 拒絕跟市場跟紅頂白,去買入自己不熟悉的股票或熱門股;
  3. 跟據自己的判斷、節奏,不受他人影響,睇少啲其他人評論;
  4. 長期維持高現金比例,有機會才出手;
  5. 堅持有糊就食,不貪心,持續就是正回報。

當然只是九個月時間,還有好長的路要走,睇下點!

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位! 

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 支持師兄分享更多好文章,我喜歡炒港股,儘管大部份人都放棄了。

      刪除
    2. 比起師兄的快、狠、準,我啲雞仔注真係覺得慚愧。

      刪除
    3. 我覺得最緊要無壓力,無壓力決策自然做得好。我係你師弟...我估應該細你二十年 =]

      刪除
    4. 哈哈!想扮下細都唔得㖭😝。你講得好啱,我炒咗差不多三十年股票,以前當大部份身家作所謂長線投資,市場波動始終會牽動心情。但今年 hit and run,見唔對路就食糊走人再睇,反而全年無論輸贏,完全冇壓力。如果我好似你咁後生就明白就好,我就是非常欣賞你的操作,但相信明白的人是好少數。

      刪除
  2. like and congratulations for being taller and stronger :-)

    回覆刪除