2021年4月27日星期二

2601 中國太保 期權或正股博業績

最近內險股弱勢,因為 A 股調整中。不過內險今年也沒有什麼壞消息,以中國太保之前可能升勢太急,最高升到 $47.75,現價 $28.15 大約回調了 35%。


如果睇返去年業績 財務報表 2020年度報告,連續三年也是做好,各項營運指標也是持續向好。

至於 公告及通告 第一季度保費收入公告,同比上升了 6%,不過如果比對其他內險公司,據報內地首季保險業淨利潤按年增39.3%,就不是太理想。

2601 中國太保 1年日線圖

明天會公佈第一季度業績,相信不會太差,看圖反正跌咗咁多,就博一博買入正股,唔得就算,公佈之後就斬。

如果用期權就可以看一個月或睇長啲都得。因為之前公佈了 2020 年業績 2601 中國太保 末期息 1.30 人民幣,除淨日 2021/06/01,如果做 5 月份行使價 $28.00 Short Put,有期權金大約 $1.00,接貨價 $27.00。接貨之後收埋股息大約 $1.462,成本價 $25.538。如果唔理派息,做下年 3 月份行使價 $28.00,有期權金大約 $3.70,接貨價 $24.3。但如果計及除淨之後股價調整,短線期權比遠權更值博,因為 VHSI 近期只有大約 17.0,不是開遠權的理想波幅。

2601 中國太保 5年週線圖

看以上週線圖,不計去年因為疫情股價超跌,$24-25 元有一定支持。不過雖然業績一直做好,但每年股價波幅非常之大,中長線可能去到 $20-22元,值博率才高一些,所以如果今次博到反彈,就食完再等下一次機會。

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!

2 則留言:

  1. 我好少玩金融類股票, 唔係好識睇佢地盤數既利潤. 唯有避開.

    當然, 炒作是完全沒問題的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 內險股盈利都係睇投資做得好唔好,其實即係A股好唔好,所以也影響到股價波動性大。不過始終保險公司有內涵價值,我自己看比任何資產或內銀更穩陣。所以如果跌到好殘,其實是非常好的機會。看看太保多年的股價,差不多每隔一兩年就有機會,賺30-40%不是難事。有時與其不斷找新的公司或新的行業投資機會,我會寧願等機會買入熟悉的公司,因為有信心可以大手買入。

      刪除