2022年7月2日星期六

2022 年 6 月份交易回顧

恆生指數 5-6 月份也是高收,圖表上陰陽燭都是陽燭,今年完全唔覺有人提過五窮六絕七翻身,可能因為之前幾個月已經太窮、太絕,咁 7 月份會否再翻身呢?

正如 5 月份回顧時所預測,因為 6 月份冇開新倉,所以 6 月份多數會再破位,又一次應驗了散戶的宿命😭。

6 月份埋單計已實現利潤 3.5%,但 YTD 還是負 1%,如果只計算股票期權及其它股票交易,其實今年已實現利潤大約 12%,符合半年的期望回報。但世事那有順如人意,作為投資者總是不斷犯錯,蠶食了應有的回報。

今次拖後腿的就是 3001 PP中地美債,其實我已經不是一個會高追的投資者,但我發現就算等到跌了 50% 才入貨,好多時股票都會再跌 50%。看看今次港股、美股回調,大量股份回調超過 70-80% 才好像見底。呢個故事教訓我,下次大市回調,冇跌超過 70-80% 都唔好撈底。 或者應該說不要想開始中線持有,未到底前可以博反彈,但博到就要走。taichen4487兄 就做得到高位走貨然後耐心等待,所以好佩服佢嘅心理質素👍🏻。

7 月份暫時現有股票期權倉位如下:

0358 江西銅業股份
0883 中國海洋石油
0968 信義光能 
0981 中芯國際 
1093 石藥集團
1177 中國生物製藥 
1336 新華保險
1810 小米集團-W
2600 中國鋁業
2601 中國太保
9888 百度集團-S 
 
至於遠權有:

0003 香港中華煤氣
0017 新世界發展
0358 江西銅業股份
0700 騰訊控股
0883 中國海洋石油 
0914 海螺水泥
0968 信義光能 
1093 石藥集團
1177 中國生物製藥
1810 小米集團-W 
2020 安踏體育
2202 萬科企業
2318 中國平安
2600 中國鋁業 
2601 中國太保
2800 盈富基金

比較上一個月,清了一大堆 SP。而之前幾個月因為市況下跌而虧損的期權倉位,經過幾個月的搬倉,基本上差不多全部救回兼貢獻了盈利,所以期權 SP 始終是我的必勝策略😙。
 
至於美股期權,暫時現有倉位如下:

美股或美股類 ETF - ARKF, ARKX, BOTZ, DVAX, ICLN;

中概股或中國 ETF - FXI, KWEB, MCHI;

商品股 - IAU, SLV。 

之前虧損的期權倉位,也是差不多全部救回,不過 ARKF 這兩個月再跌(又是跌了一半,然後再跌一半😖),又要再努力救倉。其餘倉位也只是上上落落,找機會開倉,不是太大問題。
 
如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!  

8 則留言:

  1. 前輩上半年都有十幾%盈利,很厲害啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀!12% 係 take 咗 profit,減返暫時 3001 未實現虧損,YTD 係 -1%😭

      刪除
    2. 但真係袋左落袋既先係實在。

      刪除
    3. 係呀!呢個就係我今年寫每月回顧的目的,就係要迫自己每月要 take profit,唔係到尾可能又得過吉😅

      刪除
  2. 今年真係唔易過,中港股好似開始回氣,原來有隻FXI ETF,好似好過恆指2800😛,感謝分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩隻走勢差不多,不過做期權 FXI 好啲,2800 期權開價好差。KWEB 就肯定好過科指。

      刪除
  3. 個人感覺股市也是一個賭場,資金不贖回,永遠都是賭仔的身份繼續落注。

    回覆刪除
    回覆
    1. 賭場就肯定,只是小賭定大賭🤪

      刪除