2022年5月31日星期二

2022 年 5 月份交易回顧

估唔到港股 5 月份結算都算生性,通常結算日上升,搬倉會比較容易,因為莊家會願意一些開盤,唔使追價都好容易成交到。埋單 5 月份實現利潤 3%,仲以為會連續 3 個月負數,希望下半年可以有返好啲表現。

之前要救倉,大約有一大半已經返家鄉,還有一些繼續搬倉。除了搬倉,結算日沒有開新倉,因為之前反彈都沒有大量減倉,所以大市回調冇得加倉。因此今次結算又返彈到 19000-21000 區間上方,只有睇定啲。不過當沒有加倉,市況可能就會破位😅。

6 月份現有股票期權倉位如下:
 
0688 中國海外發展
0700 騰訊控股
1093 石藥集團
1336 新華保險
1810 小米集團-W
2600 中國鋁業
2601 中國太保
2800 盈富基金

除了 0688 新加了一些,其餘全部係由 5 月份搬倉到 6 月份,有些更是由 3 月份連續搬了 4 個月。不過如果今年一直有睇我的每月回顧,應該發現由 3 月份市況突然爆跌之後,要救的倉位越來越少。我所謂的救倉是要倉位打和或要有盈利才算是救到倉,輸少當贏也不算。

其實今次可算是完美地示範了做期權 SP 怎樣可以長期賺錢。只要每月市況維持係正常波幅,SP 期權贏面是非常之高。不過當持續贏錢,心態就會鬆懈,一旦市況逆轉、大波幅向下,如果事前沒有準備,就會一下子沒頂。但只要當市場恐慌,自己心不亂,沉著應戰,慢慢倉位就可救回,跟住又會有一段蜜月期。市況就是在這樣的情況來來回回,把握得到股市就是提款機,把握唔到就成為大鱷點心。

至於遠權還有一大堆如下:

0003 香港中華煤氣
0016 新鴻基地產
0017 新世界發展
0358 江西銅業股份
0700 騰訊控股
0753 中國國航
0968 信義光能 
0981 中芯國際
1044 恆安國際 
1093 石藥集團
1177 中國生物製藥
1336 新華保險
1810 小米集團-W 
1876 百威亞太 
2020 安踏體育
2202 萬科企業
2238 廣汽集團
2318 中國平安
2600 中國鋁業 
2601 中國太保
2800 盈富基金
9888 百度集團-S 
 
所以就算市況突破向上,也有大把貨食餬,而且好多已經捱了半年以上,近期 vHSI 縮返 30 以下,所以大部份有盈利,只是未食餬計數。

其餘短炒、中線交易就乏善足陳,不過之前撈的一些 0177、0270、0576 都叫有盈利,等收息之後才算。

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!  

10 則留言:

  1. 咁要不停撳彩旗賀賀佢。😆🎉😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,每撳一次可以枯一粒魚蛋😂

      刪除
  2. 無忌兄真係好勤力,俄烏開戰至今,我都甚少買賣,做多錯多是我一貫的本事。自然目前也是虧損狀態。 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 全年計,我都係虧損,不過唔差好多了,唔勤力點樣追返,仲有半年要加把勁💪🏻

      刪除