2020年3月2日星期一

月供股票記錄 2020-02 (第14期)


今過月組合又試坐過山車,基本上因為市況上落太快,所以來不及反應。

因為今年想改一改操作方法,所以在高位也沒有食糊,現在看當然大錯特錯。而且去年尾及今年頭已經開了大量 SP,雖然持續有現金流入,但也沒有用盡現金,原因預計三月結算某些期權要接貨,所以要預留資金。

而且 IV 大漲,margin 急升,就算現在是做 SP 的機會也沒有大幅加倉。正如山叔叔最新 文章 所提及,雖然倉內 Current Excess Liquidity 還可以,因為整個期權倉暫時只虧損大約 -$1046.00。但如果大市再大幅下跌,爆倉風險便提高。我通常盡量避免 Current Available Funds 變負數,開不到新倉感覺不太好。

股票買賣


  • 1368 特步國際、1382 互太紡織股價持續下跌,所以各自再入注。雖然有很多股票現價非常吸引,但永遠跌市就發現現金不足夠,只有集中現有持股。

    期權買賣


    • 因為 IV 大漲,現在是開遠權的黄金時間,而且今個月可以開 2021 年 3 月期權。現在開,下年嬴錢的機會非常高,但上面已經解釋了,所以為有等 3 月結算倉內的期權平倉,才開新倉。
    • 2 月份只開了 6 張新倉,集中 6 月份及下年 3 月,其餘只有再等。

    現有倉位如下:




    (權益披露: 筆者於執筆時持有上述股票相關權益,但不排除隨時減持)

    15 則留言:

    1. 想問下師兄用邊間劵商做期權是IB?
      我用開果間收好多按金

      回覆刪除
    2. 無忌兄,最近市況極之波動,好難揾食。

      回覆刪除
      回覆
      1. 係呀,不過想一想,去年也是差不多,只是以為今年會好啲。

        刪除
    3. 無忌兄,,想請教下你,你會點睇呢一類股票,營業額,股東應佔溢利,每年派息都不斷KEEP住每年上升,但系佢地既市盈率就不斷收縮,從而令到股價不斷下跌. 我暫時見到既股票如855,371,257,1816都有呢類情況

      回覆刪除
    4. 想請教一下特步均價$3.82 應該繼續持有定止蝕

      回覆刪除
      回覆
      1. 如果不是等錢洗, 為何現在要止蝕?

        刪除
    5. 當初揀1368係因為佢低估值 派息穩定,但見佢日日破底 開始懷疑自己有冇揀錯, 雖然肺炎對佢第一季業績有影響, 我覺得現價點都price in 唒,但佢價格好似冇乜支持。無忌兄 如果繼續持有,應該照坐定2000股逐少溝較好?因為資金有限

      回覆刪除
      回覆
      1. 既然你都覺得是肺炎影響了股價,咁不如等疫情過去,看看業績再決定有冇揀錯。

        至於加唔加注,就要看整個 profolio 的佔比,及對這間公司有多大信心了。

        刪除
      2. 1368價格沒什麼支持位,天天破52週低位,我由4.4溝到2.88,我覺得疫情過去,至少會有些支持,現在散戶恐慌東京奧運攪不成,加上李寧安踏大行不停唱好,應該吸引了特步的散戶走去了買,特步要等新買的品牌整合得怎樣價格才會回穩及向上。

        刪除
      3. 我通常一隻股以全部資金一個百分比計算,例如普通的可能是 5%,買夠就算不再加注。如果再跌也沒有辦法,只有等反彈走位將成本降低,慢慢賺返條數。

        刪除
    6. 我還買了特步產品試試,覺得質素還可以,我認為現在是信心問題。

      回覆刪除
      回覆
      1. 其實佢跑鞋系列係有心做,而家好似跟同一條路去發展其他運動系列,感覺想走專業些。反而李寧、安踏似做 fashion 多啲,但市場暫時唔 buy,冇計。

        刪除