2018年7月26日星期四

1038 長江基建集團 2018-06-30 中期業績


長江基建集團 (01038) 二零一八年度中期業績 
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2018/0726/LTN20180726250_C.pdf


集團2018年上半年收入增加39.16%股東應佔溢利增加5.0%,每股盈利港幣2.36元增長4.9%,如果比對2017年的增幅2.7%,增長輕微加快。中期股息每股港幣0.68元上升1.5%。

環球業務營運表現如下:
  1. 電能實業 - 溢利貢獻與去年同期相若;
  2. 英國業務 - 溢利較去年同期上升0.3%;
  3. 澳洲業務 - 溢利較去年同期上升37%,DUET 為集團提供全期六個月之溢利貢獻;
  4. 歐洲大陸業務 - 溢利較去年同期上升220%,ista 提供全期六個月之貢獻;
  5. 加拿大業務 - 溢利較去年同期上升49%,Reliance Home Comfort 的新增貢獻;
  6. 中國內地業務 - 溢利較去年同期上升1.3%;
  7. 新西蘭業務 - 溢利較去年下跌-24%,Wellington Electricity 之業績受到天氣影響;
  8. 基建材料業務 - 溢利較去年同期上升0.7%;
  9. 基本上增長由新收購業務所帶動。

公司基本因素


2018年上半年財務比率有改善,流動比率由0.69上升到1.32。淨負債/股東權益由30.8下降到26.0,每股賬面資產淨值上升3.2%。

FORS 由2017年度6分上升到2018年上半年的8分,表示上半年比2017年做好。

股票估值


一篇文章 1038 長江基建集團 2017-12-31 全年業績 估算2018年每股盈利增長5%到港幣4.27元,上半年業績符合預期。

暫時今年股價高低$57.0-$70.5,預期 P/E 高低13.3-16.5倍非常窄幅現價大約$59.75,預期週息率4.2厘預期 P/E 大約14.0倍,在估值偏下位置 

(權益披露: 筆者於執筆時持有上述股票相關權益,但不排除隨時減持)

20 則留言:

  1. 跌左好耐,唔知仲以為有咩內患。

    其實我真係唔明 😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果睇番業績,2015年收入放緩,2016年倒退,其實吻合返個走勢。通常要一兩季業績好轉,市場才會重拾信心。

      其實我自己唔係太喜歡長和系股票,因為透明度太低,太多合營、聯營公司,好多時個業績都唔夠資料去分析。

      佢之前重組以為會把每間公司業務分清楚,點之最近又抄埋一碟。

      我以投資者角度,看不明白,計不通,未唔想投資囉。我相信是長和系股票不太受歡迎的原因之ㄧ。

      刪除
    2. 多謝無忌兄分析,看其他blogger 對長和系倒情有獨鍾,也會花很多時間去分析,只是股價自從李首富傳給兒子之後,一直升不起來。

      我沒持有任何股份,只是看分析很有趣。

      刪除
    3. 其實只是對價值取向不同,沒有對與錯。其他 blogger 通常會看 nav 折讓,長和系好多資產都係寶,所以現在市值相對資產浄值折讓大,便有投資價值,不過折讓回歸可能要花好長時間。

      我自己傾向以盈利和增長看公司價值,因為盈利是直接令到公司價值增加,通常速度比資產增值快。

      兩者也是當股價偏離合理價值,便有投資幾會,所以其實是一樣。

      我反而覺得自從李首富傳給兒子之後,股價跌係一個機會,通常資產折讓回歸要一個趨化劑,新管理層便是其中之一個。

      而好多時股票由下跌趨勢轉向上升趨勢之前,都會先再下跌,等有貨的也走了才升,問題是這刻我們散户是否有膽量買入。其實解決方法是要對價值有認識,然後用注碼加上定一個投資時間(我自己會用每次業績決定股票去留),便可以安心等下去。

      刪除
    4. 無忌兄的想法跟很多投資著作的作者一樣,都是看中公司盈利才會持續持有股票,當基本面變差之後賣出股票。

      我也支持這個觀點,畢竟盈利才是一間公司的命脈,現金流又是重中之重,兩者如都有持續增長,我覺得點都唔會邁向破產邊緣🤣

      刪除
    5. 其實投資同做生意一樣,都係想年年賺錢,有得分,落到袋。
      咁又唔使咁灰,每年破產股票好少,買中都幾難🤣

      刪除
  2. 無忌,
    早晨,可否講講(215)前景,謝謝.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知佢有咩前景?我自已由中移動轉到3,而家只想快啲轉走,網絡和服務都唔得。

      憧憬派特別息,可能是唯一支持。

      刪除
    2. 搭下咀,我都係用3, 完约可以轉自由鳥,冇约價值又一樣,除非3可以减價。

      刪除
    3. 最差係 sms 時時收唔到。

      其實香港電訊公司普遍接收真係麻麻,以前 1010 或 smartone,接收好啲,比貴啲都值得,所以當時股價升。而家間間差不多唔好,只有減價,股價就唔升。

      刪除
    4. 3用過一次,終生不錄取。

      刪除
  3. 請問無忌兄你覺得長江基建係唔係一隻值得長線持有既股?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得一隻股票是否可以長期投資,只有馬後炮才知道。當下呢一刻只可以摸住石頭過河,見步行步。基本摡念係可以長期投資的股票必須是會長期增長的股票。

      以長江基建為例,由2002-2014年每年増長,事後看當然是可以長期投資。但2015年開始倒退,沒有人知道這個倒退是暫時還是長期。但做法可以由業績決定,經過了兩年倒退,2017年全年業績開始有返增長,所以當股價跌到合理區間下方,便可嘗試買入。

      今次業績繼續有增長,所以我會選擇繼續持有,當下次業績繼續有增長便會繼續持有,結果是幾年之後便會發覺原來長江基建是可以長期投資,但如果業績沒有增長,我便會選擇離場。

      這樣説好似有啲廢,但事實上操作的時候就是這樣。當然還有資金調配要考慮,因為可能有其他股票増長更加好,便要沽出一些增長冇咁好嘅股票。

      刪除
  4. 無忌兄能否分享一下2018業績?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 會呀,希望下星期出到,不過上次估值差好遠😅

      刪除
  5. 全年只有2%增長好多人都跌眼鏡,尤其下半年表現
    期待無忌兄分析及分享,先謝過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀!搞錯咗。我以為你講2018係瑞聲科技。1038 會 update。

      刪除
  6. 唔好意思,講得唔好。係1038既2018年年全年業績。thx

    回覆刪除