2021年7月6日星期二

1093 石藥集團 - 機會又來了

估唔到 5 月 26 日出文 1093 石藥集團 - 中線操作完成 清倉 1093 石藥集團,個零月咁快就有機會入返。
 
而且令到我更堅定上次的見解,就是等機會比長期持有會有更好的回報,如果上次冇清倉,今年盈利就大縮水。不過這當然只適用于這幾年的港股,美股就完全是第二個世界。
 
1093 石藥集團 1年日線圖

股價不知不覺間又跌返去之前 $9.0-10.0 模行區,有可能又在這區間上落。

通常有期權的股票,機會來到都是先做期權,不過最近 IV 偏低,期權金不太吸引。不過今次 1093 石藥集團 期權金居然幾好,因為之前股價上升帶動了 IV 上升。

現價大約 $9.83,如果做下年 2022 年 6 月遠權,行使價 $9.25,即距離現價 6%,SP 期權金大約 $1.05,即是大約一年時間有 11.3% 回報。如果接貨,接貨價 $8.20,距離現價大約 16.5%,距離今年低位 $7.70 差距 6.5%。斷估都唔會跌穿低位啩,輸的機率應該不大。

而且這只是第一注,再跌再加,一貫做法。

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位! 

2 則留言:

  1. 不管黑猫白猫,捉到鼠就是好猫。無忌兄的方法可能正是應對香港股市之良方,學習了!LIKE!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日有更多選擇,向預計目標進發。

      刪除