2022年5月22日星期日

2022 年 5 月份美股期權交易回顧

星期五美股又結算,今年市況給投資者的感覺可能是不斷的 "吓!又奶嘢"。上個月以為來回地獄,又折返人間,就會有好日子過,點知原來未企穩又跌返落地獄。今個月美股期權埋單計輸 -0.35%,看情況就算到月尾香港結算應該都達不到每月 1-2% 回報的目標,即是連續 3 個月負增長。

有開倉的美股期權可分成三類:

  • 美股或美股類 ETF - ARKF, ARKX, BOTZ, DVAX, ICLN;

  • 中概股或中國 ETF - FXI, KWEB, MCHI;

  • 商品股 - GSG, IAU, SLV。

之前中概股奶嘢,經過這兩個月搬倉,已經救回大部份倉位。

美股 ETF 相關期權本來做得好好地,但今個月美股勁跌,差不多全部入哂價,結算唯有又搬倉。

到以為加些商品股期權平衡下,點知前幾個月市跌商品都升,但今個月市跌,佢哋都跌,雖然只做了很少,但都是要搬。

今年差不多過了半年,相信今年的成續都唔慌好,但做期權好多時就係等運到,所以謂有等......

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!  

6 則留言:

  1. 我見你都已經分散好多來做, 但你都話好多入肉, 想問下你會唔會分散行駛價? (不過美國可能lump sum大D)
    Btw, 3月篇文章講引伸波幅, 幾有用, 謝謝解說。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經分開行使價,好似 ARKF 由 26 (近上次低位開始做) 做到 20 (每格 2 蚊一注,每月 4 注是極限),最後由上次結算大約 26 跌到最低 14.64, 一個月跌了超過 40%,冇槓桿嘅 ETF 喎!到最後只有躺平、跟住幾個月又要救倉。

      刪除
  2. 跟你差不多, 今年美股跌了很多, 等運到的時候用期權賺下權金
    帥兄一定搬倉嗎? 會唔會有些股會接貨呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來會接貨,但之前都分享了,因為今年睇錯市,大市反彈的時候食糊得唔夠,現金水平沒有提高,所以到市跌,又要維持 margin 水平,因此就冇得接貨。現在還調整緊,希望幾個月後可以正常返。

      刪除
  3. 想請教一下,做了short put接了貨。
    理應都應該收到期權金,但 所收的期權金 找不到在哪裏可以顯示到。我是用inter broker 的。
    不用接貨的sp 會在realised P&L 反映倒的。

    回覆刪除
    回覆
    1. IB 計數好複雜,佢唔係一次過計數,當你做 SP 個刻其實你嘅 Net Liquidation Value 係冇變。但當期權倉位市值改變就會反應係 NLV,例如你收期權金 $1.00,multipler 係 100,當期權金市值變成 0.50,你個 NLV 就會多了 $50。但當期權金市值變成 2.00,NLV 就會少了 $100。直到你平倉或結算,倉位的升跌才不會影響你的 NLV。

      刪除