2022年5月2日星期一

2022 年 4 月份交易回顧

港股從來都唔會生生性性,4 月份恆生指數,基本上由頭跌到尾,結算後埋單虧損 -0.8%,連續兩個月達唔到 2% 目標。

去年整年也是下跌趨勢,但大部份時間也可以達到目標,但今年操作明顯地比去年差了很多。4 種操作,沒有一種達到去年的水平,完全跟不上市場的脈搏。

第一類指數操作,科指持續弱勢,短抄非常困難,跌的時間長,反彈的時間少,一貪心唔食餬就由贏變輸。至於 2800 盈富基金,正股、期權操作還在摸索中,但期權莊家開價非常之差,好難開倉及平倉,希望再做多幾個月可以捉到莊家的脾性,現在繼續挨打中。

第二類期權交易,市差就難做,只有繼續做搬運工,希望虧損的倉位,早日返家鄉。今個月開了期權倉的股票如下:

0358 江西銅業股份
0700 騰訊控股
0753 中國國航
0968 信義光能
0981 中芯國際
1044 恆安國際
1093 石藥集團
1177 中國生物製藥
1336 新華保險
1810 小米集團-W
1876 百威亞太
2202 萬科企業
2238 廣汽集團
2318 中國平安
2600 中國鋁業
2601 中國太保
2800 盈富基金
9888 百度集團-S
 
主力在 0753 中國國航、1093 石藥集團、1177 中國生物製藥、1336 新華保險、1810 小米集團-W、2202 萬科企業、2238 廣汽集團、2601 中國太保、2800 盈富基金、9888 百度集團-S,其餘比重不大。

第三類中線交易當然是乏善足陳,之前買入的一些 Reits、地產股、高息 ETF 已經差不多全清。4 月份入了些 

0270 粵海投資
0177 江蘇寧滬高速
0576 浙江滬杭甬

之前公報業績派息也 ok,希望 5-6 月份可以收息兼賺價。

這幾個月打法跟去年最大分別是,去年是且戰且走,見好就食餬,因為知道大市未見底。但今年一早希望中期跌市已經完結,所以減倉總是慢兩拍,有餬唔食,怕市再升追唔返。但當市況不似預期再下跌的時候因為減倉唔夠,所以又不敢再加得太多倉位,雖然估計是大市在低位反覆,但心態上又不知道怎麼處理。總結下來始終是 money management 處理得不太好,太貪心,變成貪字得個貧,跟唔到大市走勢,只有希望之後幾個月可以慢慢調整返。

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!  

4 則留言:

  1. 虧損-0.8%,真係好穩陣!! 而家個市都睇唔透。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是4月份的賺蝕,計埋3月我蝕了差不多7%,由2月高位計跌了差不多15%,所以不是太好啊!

      刪除