2019年12月12日星期四

另一種股票期權 deep in money 搬倉方法 - 1800 中國交通建設


之前 文章 講過股票期權到期入價要搬倉可以搬低一格行使價,目的係每搬一次倉,可以把成本向下調。但有時因為到期時深入價內,就算搬低一格行使價都好似有排都未返到家鄉。如果倉位本身不是很大,就可以考慮加大倉位,般低幾格行使價。

組合內有 2 張 2019 年 12 月到期 SP 1800 行使價 $7.50 期權,以現價大約 $6.10 等到月尾應該都唔會有乜奇跡出現,如果現價平倉期權金要付 $1.40,因為 deep in money 所以已經沒有時間值。


為了補償平倉的損失,從以上 2020 年 12 月期權開價,搬倉可以有兩個選擇,第一好像之前做法搬低一格行使價 $7.25 收期權金 $1.44,第二可以選擇 SP 4 張行使價 $6.25 收期權金 $0.72,計算如下:

  • 因為 1800 期權是一手 1000 股,平倉行使價 $7.50 期權要付 2張*1000股*$1.40=$2800;
  • 如果 SP 行使價 $7.25 期權收 2張*1000股*$1.44=$2880,足夠補償以上損失;
  • 如果 SP 行使價 $6.25 期權收 4張*1000股*$0.72=$2880,一樣是收 $2880,可以補償平倉損失。

SP 行使價 $6.25 期權好處是比較貼近現價,返家鄉機會比行使價 $7.25 高很多,但壞處是加大了倉位,如果要接貨會動用更多資金,所以偏向本身倉位不太大時才考慮。


之前 2019 年 12 月到期 SP 1800 行使價 $7.50 期權收了期權金 $0.56,加上 SP 2020 年 12 月行使價 $6.25 期權金收多了$0.04,總共 $0.60。但因為倉位加大了一倍,所以打和點是 $0.30,即是只要期權金由 $0.72 收縮到 $0.30,不計手續費就可以返家鄉。

期權要持續賺錢,做對倉位不是最重要,最重要是做錯倉位,虧損時怎樣去面對及救倉。坊間很多所謂教人的老師,只懂得不斷開倉,搏一鋪贏可以把眾多虧損補回。但胡亂開倉,虧損時一爆 margin,就會把之前所贏全部輸掉,輸身家的也見過很多,所以期權不 over trade 就是保命的第一規條。

(權益披露: 筆者於執筆時持有上述股票相關權益,但不排除隨時減持)

5 則留言:

  1. 太進取真係好容易一嘢嘔返突俾佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 有邊個做期權唔曾經嘔突過,重緊要企得返起身😅

      刪除
  2. 请问無忌兄,點解我都系用IB,但睇唔到1800,
    7.5元的期權價格,怎樣先睇到deep in money的期權價格,请指教

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果莊家冇開價,就要自己問價,係 Instrument right click submit REQ 就可以問價。

      刪除