2019年3月1日星期五

1883 中信國際電訊 2018-12-31 全年業績


中信國際電訊 (01883) 主要提供電信服務,包括移動業務、互聯網業務、國際電信業務、企業業務及固網話音業務,以及銷售設備和移動電話手機。中國中信股份有限公司 (00267) 是主要股東,持有股份佔總股 59.97%。

截至二零一八年十二月三十一日止年度業績公告
http://www3.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2019/0228/LTN20190228225_C.pdf


集團2018年總收入增長26.4%,息稅折舊前利潤上升5.7%,息稅折舊前利潤率下跌-4.5至23.0%。公司股東應佔溢利增加7.9%。每股基本盈利港幣0.2670元比對2017年增加7.2%,末期股息每股$0.14,全年股息港幣0.18元同比增加12.5%。

如果撇除投資物業重估收益,但沒有調整所產生的遞延稅項,2018年每股基本盈利$0.2605同比增加11.0%。


以上是中信國際電訊2018年度與客戶合同收入就主要產品或服務項目之細分情況如下:
  1. 提供電信服務收入為最大收入來源,佔整體收入75.4%,同比增長12.5%;
  2. 當中企業業務為收入最大分部,佔服務收入41.4%,同比增長10.0%;
  3. 國際電信業務為增長最大分部,同比增長35.6%;
  4. 不過收入大增還有銷售設備及移動電話手機收入,同比增長109%;


以上是地區分區資料,最大收入來至澳門,但原來香港及其他地區佔總收入50.5%,相對上一年度佔37.4%,佔比大幅提升,原來中信國際電訊真係唔止澳門電信咁簡單。

公司基本因素



看看五年營運數據,收入今年突然上升,但息稅折舊前利潤率下跌,估計是因為銷售手機毛利率比較低,而這方面收入今年度大增。每年增加派息而每股賬面資產淨值也不斷增加,表示集團財務穩健。


從以上五年財務比率,股東回報率一直維持在10%以上,比較其他電訊公司差不多。淨負債/股東權益不斷降低、現金流強勁,派息比率維持一定水平,表示集團業務一直平穩。

FORS 由上一年度7上升到今年度10分,因為整體業務做好,有注意價值。

股票估值


中信國際電訊2018年股價高低$1.99-3.05,低位$1.99是在7月份,高位$3.05是在12月份,週息率5.90-9.05厘,P/E 7.6-11.7倍。

預計2019年盈利有5%增長至$0.2734,保守估計派息也增加5%至$0.19。如果市場以最近三年平均息率高低 5.27-7.69厘交易,預計估值上下限便是$2.47-3.60,現價大約$3.06,預期週息率6.21釐,在估值中間偏下位置。

如果以五年平均 P/E 8.3-12.2倍計算,預計估值上下限便是$2.27-3.33,現價預期 P/E 11.2倍,在估值中間偏上位置。


從以上五年週線圖,股價五年來基本上只是上上落落,之後走勢取決放業績及派息政策。股價年高低平均波幅1.47倍計算,暫時今年高低位$2.68-3.15,如果低位已見,向上目標價$3.94。

(權益披露: 筆者於執筆時持有上述股票相關權益,但不排除隨時減持)

30 則留言:

  1. A quite appropriate analysis.

    Like & Thanks!

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 Forest、Ten-Bagger同你介紹,但我買得太遲太少了😅

      刪除
    2. No worry! Chances are opened for the prepared.

      I see you have been doing many stocks analysis, you must be more successful in the future!

      ^_^

      刪除
    3. I did stocks analysis for long time ago but still learning like you😁 Next one will be your favourite too.

      刪除
  2. 唔講唔知股東權益回報有10 咁高~THANKS

    回覆刪除
    回覆
    1. 負債唔算好高,都信得過。

      刪除
    2. 就等無忌兄分析,睇完信心再增加,thx,感謝分析咁多唔同企業。

      刪除
    3. 都係多得你好介紹😙

      刪除
  3. 公司本身應沒什麼問題, 只是PE要衡量是否高低, 卻不是太易, 因我對這股的行業不太熟. . 我要仔細想想才會買這股.

    回覆刪除
    回覆
    1. Joseph 兄,又瞓唔著,咁早起身?當然歴史 PE 只是一個参考,市場對股票的估值時刻在變。只想强調䀆可能只在相對低位持有,看錯了都輸得冇咁傷。

      刪除
    2. My little sharing:~

      Before I bought in 1883.HK, I had asked myself,

      "1310.HK, 6823.HK and 1883.HK ~ Which is better and safer when consider their basic financial data?"

      ... then I decided just to buy and hold 1883.HK.

      Good Luck to you!

      ^_^

      刪除
    3. Well, if in terms of safer, I will choose 6823. At least, it is SS, sure on dividen paid.

      刪除
    4. 同student一樣思維,我係上年年頭換貨,放哂6823入1883,啦。至於1310,管理層係aggressive,應該增長唔錯,但負債又係令人擔憂,所以決定繼續觀察

      刪除
  4. 我從forest兄嘅blog得知呢個blog。有1883嘅功課炒,謝謝。

    我自己都有做1883估值,發現用股息率去睇冇咁準,因為前幾年息率冇咁高,可能p/e會準d。我用10年平均p/e,保守估計2019年eps同2018年一樣,呢家股價算中間偏上。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我會用多幾個估值方法互相比較,而息率今次用了最近三年 instead of 五年,最少可以有一個大慨參考。

      我好少用 10年,一來計 data 麻煩,好似中信就要減去物業重估,而且很多時差距比較大,好難㨂選合適的區間。

      刪除
    2. 明白你嘅諗法,太舊嘅data都唔知有冇參考價值,我都發覺偏差都大,所以5年都係一個合適區間。

      刪除
    3. 1883我覺得應該由13年供股起去計,即用5-6年較好。

      刪除
    4. 因為我只是攞 aastocks 加年報做 reference,所以通常只計五年。

      刪除
  5. 謝謝無忌兄分析1883!

    當中你係forest bro既blog度提及由於企業服務佔比最大,所以價格戰應該影響唔大,可否再解釋一下? 謝謝!

    我相信1883係澳門獨大,所以價格戰對佢影響係有,但風險比起集中係一個地區而又唔係獨大既電信股更低。

    回覆刪除
    回覆
    1. 機械兄,你個兩條問題我嘗試答。

      1)6823係一隻流動通訊股,其他業務 e.g. 企業方案/data centre係阿媽8號仔到,所以6823食正價格戰。但1883有幾凡業務,流動通訊和寬頻比較穩定,企業方案和data centre就係增長來源。

      2)好難揀完全冇風險嘅股,只可以揀relatively低風險嘅股。我自己覺得澳門電訊股相對於香港電訊股已經比較穩陣。另外,我比較擔心加息環境對電訊股呢類資產型股票嘅影響,你可以睇睇6823和1310嘅負債高過1883好多

      刪除
    2. 請看看以上收入佔比分類,總收入大約94億。移動通訊服務佔大約12億,企業服務佔大約29億。當然全部都是通訊服務收入,但始終 Corporate 生意對減價影響比較少。

      刪除
    3. 多謝兩位抽空解答!我會再研究下電信股,唔算好熟相關業務。

      刪除
    4. //好難揀完全冇風險嘅股,只可以揀relatively低風險嘅股。

      Patrick兄講得岩。不過,個人選股希望做到呢隻股做既生意係可以同通脹掛勾。呢點其實好重要,否則持有起上黎會唔夠安心,因為在往後日子,呢種唔能夠跟隨通脹既生意只會愈黎愈難做。所以,我亦比較執著去問1883同價格戰既關係。我能夠想到既其一例子就係台灣既宏達電(HTC),風光時曾經股價大升,但頂唔住其他廠商既競爭,到宜家都仲未收復倒失地。

      刪除
    5. //請看看以上收入佔比分類,總收入大約94億。移動通訊服務佔大約12億,企業服務佔大約29億。當然全部都是通訊服務收入,但始終 Corporate 生意對減價影響比較少。

      感謝無忌兄分享相關睇法。再諗深層d,通常同企業簽既合同期限都會比較長,我估企業本身都唔會希望經常換供應商,因此盈利相對保持穩定!

      刪除
    6. //企業方案和data centre就係增長來源。
      Patrick兄,講起data center,什至有專做data center既生意既美股REITs,而且似乎呢方面既生意愈黎愈有需求。咁睇既話,1883係有唔少增長潛力!

      刪除
    7. 始終賣 services 同賣 products 唔同,應該唔會似 HTC。而業績比到你的資訊,應該可以更加深了解公司是否值得投資。

      刪除
  6. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  7. 中信嘅業務有經營5g嗎?

    回覆刪除