2021年11月16日星期二

兩種對港股的態度

今日係貓奴到睇到兩篇文章,忍唔住要講兩句:



其實我真係唔明點解仲有咁多人信黃x英?作為一個基金經理,不斷踩低一個市場對基金回報有幫助嗎?或是只是不斷寫文章去催眠自己 or 比啲理由客戶睇,去掩飾跑唔到數嘅藉口?

看看彿系男寫 “有另一位專家,近期頻頻唱衰港股,在大眾媒體宣揚轉場美股搵真銀。這個說法非常迎合大眾口味,但其實網上跨境券商盛行,不用你吹捧都已經大把人在炒買美股。本欄亦多次論述「港姐」特別黐線,但仍然堅守這個市場,當然唔係因為「愛」,而係佢全球估值最低,亦是歷史上鮮有的低位!將投資期限稍為拉長三至七年,回報未必最高,但可靠性及持續性一定優於明顯地貴的市場。

其實就帶出一個信息,前者雖然炒股經驗豐富,但跟本就是“學藝未精”或者學壞師。雖然每個市場也有不同特性,如果一套投資手法係有用,只雖要微調就應該生存到。如果方法只適用於某一個市場,某一段時間才賺到錢,這套方法都不太值得學習。

最近發現了一隻港股 ETF 幾年回報比黃x英更好,那麼為何要幫襯佢,比佢搵老襯?

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位! 

14 則留言:

  1. 黃就係垃圾,係班散戶先會吹捧佢。幾年前炒美股又話TSLA係泡沫,參與美股市場見唔到佢買中咩真正大牛成長股;港股股災資源股爆升,再生能源股都爆升又唔見佢贏到錢。短炒的睇佢唔起;長線投資成長股的睇佢唔起,中環更加無人當佢一回事。日日就係同班財演單單打打,根本同一級數>>>財演。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你心水清,呢d講出黎只會被人鬧返轉頭。還是做好自己野,冷靜些少,揾多d機會賺錢仲好。股票世界賺錢才是最好反擊。

      刪除
    2. 我呢到少人睇,冇人會理。錢緊係要搵,唔係投資呢做咩?不過好多人為了牙骹、為了理念、為了死唔認錯,寧願輸錢都唔肯改就真係冇得救。

      刪除
  2. 最近發現了一隻港股 ETF 幾年回報比黃x英更好: 可否分享一下係邊隻ETF呢? 感謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 3110, 黃x英基金扣理管理費、表現費,IRR 都係 10 鬆啲,好多 ETF 都好過佢。

      刪除
    2. 多謝指教! 睇無忌兄分享真的獲益良多🙏

      刪除
  3. 多謝分享。其實來來去去都係果幾個財演,睇市好似講場波咁,支持果隊就講到咩咁,見入波就話入波,聽佢地講波,不如專心睇波(睇市)好過,佢地始終同大戶財主有利益關係,聽下就算😂

    得閒黎師兄你度睇下仲好😀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啲分享唔 sexy 嘛,話比人知今年炒中海外賺到 20% 以上,啲人只會講"吓!咁少,隨便隻美股都唔止啦!"我呢啲老嘢都係要收山😅

      刪除
  4. 無忌兄:
    我之前喺網誌自言自語都有問過唔明點解很多網友喜歡黃英。有好網友曲線講過因為此君肯認錯。我亦估計有人跟佢買手袋股有贏錢架。
    我耐心睇過佢啲片s,真係人夾人,畀我感覺賭徒性格好重。
    投資投機~自己規劃自己賭好過。😆
    多謝二度出文。。。撳彩旗

    回覆刪除
    回覆
    1. 守株待兔的故事,贏過一次錢就以為會再有下次。我最有資格講佢,因為由佢出道我已經睇佢啲文章,初時幾好,只係越來越走火入魔。還有我知道佢基金運作情況,不過原因就唔講了。

      多謝彩旗,妳最近都好少出文。

      刪除
    2. 佢經常出文單打的嗰位目標人物唔止一次爆咗啲運作出嚟啦,近期C喺每星期節目又預告會再爆嘛。呢兩個人已經仇咗好多年。。。

      刪除
  5. 最後個句ETF係咩, 想抄下功課

    回覆刪除
    回覆
    1. 3110, 黃x英基金扣理管理費、表現費,IRR 都係 10 鬆啲,好多 ETF 都好過佢。

      刪除