2020年2月20日星期四

無聊的恆生指數季度統計 (二)


上次文章 無聊的恆生指數季度統計 分折恆生指數第三季下跌,第四季反彈機會大,大市走勢大致上根預測差不多。今次又再看看季度走勢如下:


以上是由1999 年恆生指數每年第一季、第二季及全年升跌資料,分析一下可以得出以下數據:

  • 以上統計總共 21 年,第一及第二季度的升跌機會大約一半,沒有什麼明顯的指引;
  • 連續兩個季度都下跌比率只有 19.05%,機會是有但低。至於第一季度上升第二季度下跌或者第一季度下跌而第二季度上升的機會加在一起反而有 61.9%。
  • 再看恆指全年升跌,其實 21 年入面有 14 年係升,升嘅比率係跌嘅差不多一倍,但點解投資者好似覺得恆指永遠跌嘅時候多過升,永遠覺得跌市是不會完結?
  • 而如果第一季下跌,全年升的比率更上升至 72.73%。

題外話最近睇蕭雪樺兄文章 新冠疫情,資訊疫情 知道了人的大腦天生有負面偏見(negativity bias),只看到負面消息,香港人更將呢個理論發揮得淋漓盡致 。唔講米同埋廁紙,只係講口罩,而家已經好少出街,出街基本上都見唔到人唔戴口罩,如果香港人係買唔到口罩,點解全街嘅人都有口罩,咁即係有幾缺乏?

Anyway, 今次結論基本上跟上次一樣,只是一個無聊的統計,可以啱亦都可以錯。只係假設第一季跌,第二季及全年上升機會比下跌大。

上一個月文章 恆生指數 2020 年波幅預計分析 在一遍 FOMO 的氣氛下,希望大市先跌 1000-2000 點到大約 26000 點然後再上升,點知只是幾日時間就跌到 26145.59 點。暫時不知道是否全年低位,但從以上分析,第一季如果下跌,希望第二、三度會回升,這樣推算第一季完結之前,可能也是今年的投資買入機會。

7 則留言:

  1. 無忌兄有冇興趣係YOUTUBE開一個講股或講飲食既頻道? BLOGGER呢類野係係OUT晒, 好多人都唔睇...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,我自己都唔鍾意睇 youtube。用 blog 寫食譜其實最主要比自己記錄煮過嘅餸,因為有時煮完,可能係參考了幾個食譜改進得來,唔寫低,下次想煮返就唔記啲重點。

      我都唔明啲人點睇住 youtube 煮嘢,煮嘢最重要是知道下一步要做啲咩,睇 youtube 翻前翻後又麻煩,每次參考 youtube 食譜都好煩,一來又長,起碼 10 幾分鐘,浪費哂啲時間,如果是文字,我已經可以參考 5-6 個食譜。所以我一路睇,就要一路記低,咁記低咗未又係 blog 記錄最好。

      還有 blog 好容易找得返,youtube 好難搵。咁當然寫 blog 都想有人睇,但冇都冇辨法,而且有 research 講話睇得多 youtube 會變蠢,你睇而家香港人就知,我都唔想睇我啲嘢嘅人,會越來越冇思考能力。

      同樣情況係投資上面都一樣,與其花時間睇 youtube,不如睇多幾篇業績。

      刪除
    2. 支持文字分享。

      認同。簡潔既文字分享,始終比YouTube內容冇咁多口水成分(最怕d講者冇內容,靠情緒語氣表情遮醜)另外,如果讀者有速讀能力,更可一目十行,由行文結構亦可知作者基本邏輯思維功力,有個參考。

      刪除
  2. 大市有調整, 換一換馬也可.

    回覆刪除
  3. Do you realize there is a 12 word phrase you can say to your man... that will induce intense emotions of love and instinctual attractiveness for you buried within his heart?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, cherish and look after you with his entire heart...

    =====> 12 Words Who Fuel A Man's Desire Instinct

    This impulse is so built-in to a man's mind that it will drive him to work better than ever before to do his best at looking after your relationship.

    As a matter of fact, triggering this influential impulse is so mandatory to having the best possible relationship with your man that the moment you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will instantly find him open his soul and mind to you in such a way he's never expressed before and he'll distinguish you as the only woman in the universe who has ever truly fascinated him.

    回覆刪除