2017年7月19日星期三

2333 長城汽車


汽車股是今年市場焦點,又其是吉利,由 52 週低位 $4.54 升到 52 週高位 $19.16,升幅超過 4 倍以上。 而同期長城汽車 (02333) 只由 $6.76 升到 $11.44, 一倍都冇。

公司基本因素





以上個列表可以看到長城之前五年嘅財務比率。如果用呢個表去評分,而十分係滿分,長城係可以攞到九分以上。 佢嘅 ROE 平均有 20% 以上、純利率同資產回報率有 10% 以上、負債少、現金流強勁、存貨週轉快,應收帳在合理水平、派息比率有 30% 以上。有咁嘅表現嘅香港股票真係寥寥可數。




但係點解由 2015 開始,長城股價便大幅向下滑,投資者好似對它完全失去興趣?




再看長城五年基本營運數據,原來佢由 2014 年開始,營業額需然每年增長,但盈利持續下滑。應該是它的產品比較單一,當其他車廠推出相類似産品,便對佢嘅產品售價做成壓力,影響增長能力。

股票估值


由 2012 年至 2016 年,長城五年內的 P/E 高低是 3.83-40.89 倍。因為上下差超過十倍,所以比較難去推算市埸接受的 P/E 合理值。上年 P/E 高低是 3.18-7.17 倍,  是五年最低值。今年市場氣氛比上年好,假設今年低位已見,$7.12 P/E 係 5.52 倍,乘 2 係 11.05 倍,算係汽車股的合理 P/E。如果以 11.05 倍計算,股價上限便是 $14.24。現價 $9.96,有 43% 上升空間。

今個月 9 號,長城公報了 6 月銷售報告:
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2017/0709/LTN20170709018_C.pdf

銷售同比下跌 -1.7%,但累計上升 2.33%。雖然增長緩慢,但新推出的 VV7 有 3166台,算是好的開始。如果下半年銷售增加,估值便有上調空間。

組合會看情況再加注,其他股票如低過或高過買入價 5-10% 也會不時再加注。


( 權益披露 :  筆者現在持有或將來會持有以上股票 )

6 則留言:

  1. 新推出的 VV7 有 3166台,算是好的開始。如果下半年銷售增加,估值便有上調空間。 如新牌子都做得好,未來是可以升起來的! 現價亦合理,看未來吧!

    回覆刪除
  2. 不過始終吉利嘅前景好啲 但係東盟市場係唔係咁容易打得開,還有很多變數。

    回覆刪除
  3. 今日 AO $9.35 再入 2000股

    回覆刪除