2017年7月20日星期四

1138 中遠海運能源運輸


今日要寫中遠海能 (01138),因為昨日發咗個盈警。今日股價一開市最多跌咗 5.2% ,所以想分析一下點睇呢份公告。


公司基本因素





從上面個列表,可以看到中遠海能嘅財務比率都係麻麻哋。唯一亮點係從 2016 多隻航運股改革重組之後,它的負債水平降低,整體盈利有所提升,各項財務比率開始有所改善。估計它將乾散貨業務賣出,只剩下運油業務,應該會加強咗盈利的穩定性。因為亞洲區國家用油需求不斷增長,而且運油業務也沒有乾散貨競爭大。




從上圖之前幾年中遠海能的股價都只係上上落落,五年最高位 $7.425,最低 $2.455,中軸 $4.94。現在股價處於中間偏下,但 4元左右有一定支持力。


股票估值





如果一個企業盈利不穩定,但係個資產淨值非常大,我哋可以用 NAV 和 P/B 做估值。中遠海能每股賬面資產值有 $7.5552,現價有 42.4% 折讓。但係市場不一定會最終反影資産價格,有很多股票長期也是資產折讓。所以可以用歴史數據了解市場願意給予的估值,不可以盲目相信股價一定會升到資產價值。從五年數據,平均 P/B 由 0.49-0.80,現價 P/B 0.58。用 2016 年 NAV $7.5552 計,上下限是 $3.74 -6.02。


盈警? or 盈喜!



睇返昨日份盈警公告,
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2017/0718/LTN20170718641_C.pdf

2017年 6個月浄利潤同比減少了 51-57%,只得大約 8-9 億。但係如果我哋用 2016年上半年和下半年比,上半年盈利 18.50億,下半年 19.34億,實際下半年只增加了 8342萬。但係今年上半年已經有 8-9億收入,現在業務比較單一,盈利相對穏定, 所以如果下半年賺同上半年一樣,全年盈利會有 16-18億,和上年差不多。 

所以其實呢一份盈警,究竟算唔算係盈警,只有公佈全年業績才知道。不過既然組合是以 P/B 估值入貨,NAV 變化比盈利更重要,所以今日組合以 $4.22 再入多 4000股,如果股價下跌到 $4.00 左右會再增持。

到了公佈中期業績的時候,再作評論。


( 權益披露 :  筆者現在持有或將來會持有以上股票 )

沒有留言:

發佈留言