2021年3月4日星期四

一隻令人拗哂頭的股票 0669 創科實業

本來想寫一篇詳細業績報告,但係諗諗下無論分析出嚟係好定唔好,係現價我都係唔會買,而且根本諗唔明佢點解咁好生意,所以都係亂咁寫算了。

一直也有留意創科實業,都買賣過幾次,但總係冇信心長揸,因為佢一直以嚟嘅業績實在太靚。每一次業績都好唔真實,連續增長十幾年,真係 Too good to be true。

去年股市大跌,諗都冇諗過留意佢,因為佢主要市場喺北美,而北美疫情咁嚴峻,估計佢都唔慌好,點知股價......😳

0669 創科實業

由低位升咗 2 倍😳
 
我都有親戚喺北美到住,問咗佢哋嗰邊嘅情況,佢哋話零售好差,好似 Costco 年尾零售市道旺季都冇乜 promotion。還有啲工具好襟,一個家庭買咗唔係時時要再添置或換新款。

而且啲人因為政府派錢,work from home,好多工程都停哂,失業率又高,你話究竟乜嘢人去買創科啲工具🤔?

除非因為係山火、風暴、天災整爛咗好多屋,又或者 BLM 整爛咗好多鋪頭,所以就要返多啲工具修理。
 
截至二零二零年十二月三十一日止年度之業績公佈
 
 
最新業績又係無可挑剔,更超預期,最多也只是存貨急升,但管理層都解釋咗。


究竟點解係全球疫情之下,北美對這些工具需求會有咁大增長?結論就係我呢啲散戶對人哋市場真係識條鐵,都係出少幾句聲好啲🙄。
 

6 則留言:

  1. 因為美國樓市根本影響不太,宜家重有怕佢失控上升。
    利申有669

    回覆刪除
    回覆
    1. 可參考美國房價指數,新屋銷售,房屋空置率及新屋房價中位數。
      由2010-2012打底,一直上升,幾配合到669。

      刪除
    2. 謝謝資料,會去看看。

      刪除