2022年7月31日星期日

2022 年 7 月份交易回顧

今個月沒有太多嘢可以寫,因為6月份已經表明沒有加新倉,不斷減舊倉。6月尾、7月頭期權倉差不多減了7成,只剩下一些還有在低位徘徊或者是因為美國加息而持續下調的資源類股份。不過7月份大部份股份下跌,月尾又補返少少倉位,但VHSI已跌回25以下,所以好多股票期權金變得不太吸引。

VHSI 一年日線圖

不過奇怪是今輪大市下跌,VHSI 不升返跌,只有在上星期五才像見低回升,如果持續反彈,恆生指數可能還有一波下跌。

以估值計算,恆生指數接近20000點,其實是入市機會,但如果以之前低位18235及近期高位22449,現在正正是中間位,有些唔上唔落的感覺🤔。

恆生指數月線圖

如果睇返歷年以來恆生指數月線圖,每次股災見了低位之後,都會有拉針情況,然後在低位徘徊3-5個月不等就開始上升週期。如果3月份18235是今個浪低位,現在已經過了4個月,那麼今個月下調是否最後入市機會?不過我都好燈下,今次會唔會又例外?唔通低位未見😖?

7月份已實現利潤1.5%,但因為恆生指數下跌,拖累整個倉位又跌回 YTD -10% 以上,白忙一場又得個吉。拖後腿的還是 3001 PP中地美債,回天乏力,暫時只有繼續捱。

至於第一類指數短炒,近幾個月成績都是強差人意,之前接了一半貨的 2800 盈富基金是今個月拖後腿的另一衰神😖。2800 期權、正股的操作一直非常混亂,主要有兩大原因:
  • 第一期權開價非常差,合理價總是承不到盤,變成很多時有機會又做唔到盤;或是返到家鄉又平唔到盤,之後就再套牢,有排走唔到。估唔到2800是港股第一ETF,但莊家都操作成這樣,可想而知點解個個都唔想炒港股🙄;
  • 第二是整個系統是以每月結算日分勝負,但指數升跌在結算時往往都不是最好價位,很多時也是由贏變輸。但中途想平倉,莊家又唔開價,擘價又闊,好難攪。
可能反而簡簡單單買賣2800正股會比較容易捕捉到恆生指數波幅,總之還要多些時間,看看怎樣操作。至於3033南方恆生科技,因為波幅減少,賺到錢,但只是有限數。

8月份暫時現有股票期權倉位如下:

0358 江西銅業股份
0688 中國海外發展
0883 中國海洋石油
2202 萬科企業
2600 中國鋁業
2601 中國太保
2800 盈富基金
 
至於遠權有:

0003 香港中華煤氣
0017 新世界發展
0135 崑崙能源
0358 江西銅業股份
0700 騰訊控股
0883 中國海洋石油 
0914 海螺水泥
0981 中芯國際
1336 新華保險
1772 贛鋒鋰業
1810 小米集團-W 
2202 萬科企業
2318 中國平安
2600 中國鋁業 
2601 中國太保
2800 盈富基金
 
新加了0135 崑崙能源、1772 贛鋒鋰業,清走了0968信義光能、1093 石藥集團、1177 中國生物製藥、2020 安踏體育,其餘大部份也減淨下1-2個倉位。
 
至於美股期權,暫時現有倉位如下:

美股或美股類 ETF - ARKF, ARKX, BOTZ, DVAX, ICLN;

中概股或中國 ETF - FXI, KWEB, MCHI;

商品股 - IAU, SLV。 

基本上和之前一樣,冇咩變化,繼續有機會就開倉,衰咗就結算後搬倉。不過跟VHSI一樣,波幅變少,期權金減少變得開倉及搬倉越來越困難,所以現在應該不是大幅開倉的時候,而之後幾個月回報都應該會偏低。
 
如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!  

8 則留言:

  1. 2800 期權開價非常差
    絕對認同,簡直無水位做期權

    回覆刪除
    回覆
    1. 期權是衍生工具,本來作用係用嚟對沖正股,好明顯2800做唔到呢樣嘢。

      刪除
  2. 2800 期權開價非常差 x 2

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係差到連結算日都唔出價,我做過的所有股票期權,無論莊家幾hea,結算日都會做下嘢,到期的期權平價或只要低一格一定承到盤,但2800居然都係承唔到盤,簡直離曬譜,無知係邊個做莊家?

      刪除
  3. 記得之前好似係一通,而家又真係無話邊個。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前都好似冇咁差,近排擘價真係闊到不如唔好開。

      刪除
  4. 2800炒正股算,再唔係就7200/7500輪流炒😛

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係,期權睇埋今年,唔掂都要轉

      刪除